22/03/2016 Societat
Bàrbara Hallé, als estudis de Ràdio Palamós.
El nou equip directiu de la Unió d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre, vol donar un aire renovat i un relleu generacional a la gestió del sector a la nostra comarca. La seva presidenta, Bàrbara Hallé, diu que hi ha molts emprenedors amb idees noves i que l’associació els donarà tot el seu suport. Hallé assegura que l’entorn natural, la gastronomia i un servei de qualitat s’han de continuar promocionant com els grans actius de l’oferta turística del territori.
Bàrbara Hallé és co-propietària i directora de l'hotel Sant Roc de Calella de Palafrugell, des de l'any 2007. Representa una nova generació de joves directius d'establiments d'hostaleria, que té una marcada presència en el nou equip rector de la Unió d'Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre. L'entitat reuneix cap a 440 establiments, molts d'ells comandats per aquesta nova generació. Per a la nova presidenta és el moment de donar suport a aquest caràcter emprenedor i a les noves idees, en un marc on l'associacionisme viu temps renovats. Bàrbara Hallé ho ha explicat a l'espai 'L'Entrevista', de Ràdio Palamós.
Hallé espera una bona temporada turística, aquest 2016 al Baix Empordà. De fet, el turisme és un dels sectors del teixit econòmic i social del país que millor ha resistit la crisi, especialment en aquest territori empordanès. La presidenta de la Unió d'Hostaleria creu que és per les peculiars característiques que té l'oferta de la nostra zona.
Bàrbara Hallé fixa en el paisatge, la natura i la gastronomia els actius més forts de l'oferta turística al Baix Empordà. Això, juntament amb la qualitat dels establiments i el seu servei, consolida encara més una proposta que, malgrat tot, troba un dels seus punts febles en la marcada estacionalitat de la temporada.
Totes les notícies:
27/06/2025 - El sindicat Domum acusa Nichirin de fer els ulls grossos davant un cas d'homofòbia
Domum Sindicat Social acusa la direcció de la fàbrica Nichirin Spain, situada al paratge de la...
27/06/2025 - La matinada del dilluns s'asfaltarà el giratori del vial del Port
La nit i matinada del diumenge al dilluns vinents es completaran les obres d'asfaltatge del darrer...
27/06/2025 - Front comú per la pesca mediterrània a Europa
El Parlament Europeu ha acollit aquesta setmana una sessió especial sobre el futur de la pesca...
27/06/2025 - Els càmpings fan un molt bon pont de Sant Joan i esperen un gran estiu
Els càmpings gironins han fet ocupacions de fins al 85 per cent de mitjana durant el pont de Sant...
27/06/2025 - Cinema, cant coral i revetlla de Sant Pere en l'agenda d'oci i cultura del cap de setmana
A Palamós es programen, avui i demà, diversos actes d'oci i cultura. Comencem amb el Club Alpí...
Notícies relacionades:
Enllaços web relacionats: