18/03/2016 Cultura
Anna Forés, abans de la conferència d'ahir a La Gorga.
Ahir van acabar les Jornades d'Educació i Família, organitzades un any més pel Departament de Joventut de l'Ajuntament de Palamós. La pedagoga Anna Forés va ser l'encarregada de tancar el cicle amb una interessant conferència sobre la resiliència, la capacitat dels nens i els joves per superar les adversitats que els pot tocar viure. Les Jornades d'Educació i Família toquen temes relacionats amb els reptes de pares i educadors en la seva relació diària amb els fills i alumnes.
En el cas de la xerrada d'ahir, Anna Forés va parlar de la superació d'adversitats com un factor més del creixement personal d'infants i joves. La ponent va explicar que afrontar els petits problemes del dia a dia els 'entrena' per quan hagin de resoldre problemes més importants.
Fer front a les adversitats és un procés en què els joves necessiten pautes per part dels pares, que hi juguen un paper molt important. Anna Forés.
La conferència d'Anna Forés va posar ahir el punt i final a aquesta tretzena edició de les Jornades d'Educació i Família de Palamós. El regidor de Joventut, Xavier Lloveras, n'ha fet avui aquesta valoració.
A banda d'Anna Forés, l'edició d'aquest 2016 ha comptat amb la participació de l'humanista Víctor Küppers i del pedagog Ramon Casadevall.
Totes les notícies:
06/02/2026 - El govern municipal fa balanç de la seva acció política en els 100 primers dies de Maria Puig com alcaldessa de Palamós
Els grups d'ERC i del PSC han fet aquet matí el balanç de l'acció de govern d'aquests darrers 4...
06/02/2026 - Raül Núñez, candidat de JuntsXCatalunya, es presenta amb voluntat de ser alternativa de govern
Ahir van presentar oficialment Raül Núñez com a candidat de Junts per Catalunya a l'alcaldia de...
06/02/2026 - Palamós comença l'any amb un increment de l'atur
Acabat el mes de gener, a Palamós hi ha 533 persones registrades que busquen feina, segons detalla...
06/02/2026 - El Carnaval de Palamós 2026 es vesteix de llarg amb la presentació a la Nau
Quan s'acaba un Carnaval sembla que el següent no hagi d'arribar mai, però al final sempre ho fa....
06/02/2026 - Espectacle de dansa a benefici de Swim for ELA
El Club Natació Palamós i l'Associació Swim For ELA oferiran a les 8 d'aquest vespre al Teatre...