17/03/2016 Societat
Anna Forés, protagonista avui de la darrera conferència de les Jornades d'Educació i Família.
Avui acaben les Jornades d’Educació i Família, organitzades per l’Àrea de Joventut de l’Ajuntament de Palamós. El teatre La Gorga acull, a les nou de la nit, la tercera i última conferència del cicle d’aquest any. En aquest cas, la ponent convidada és la filòsofa i pedagoga Anna Forés. La seva conferència parlarà de la capacitat que té la mainada per sobreposar-se a les adversitats que els pot tocar viure.
Durant la seva trajectòria professional, la doctora Forés ha tingut diferents càrrecs relacionats amb el món universitari en l'àmbit de la humanització. Professora de Didàctica, ha escrit més de 20 llibres i ha col·laborat amb nombroses publicacions. Avui a Palamós pronunciarà la conferència 'Créixer des de l'adversitat', una defensa de la capacitat dels joves de vèncer els problemes que els afecten. Ho ha avançat el regidor de Joventut de l'Ajuntament de Palamós, Xavier Lloveras.
Amb la conferència d'Anna Forés, a les nou de la nit a La Gorga, es tanca la tretzena edició de les Jornades d'Educació i Família. Aquest any també ha tingut com a ponents l'humanista Víctor Küppers i el pedagog Ramon Casadevall.
D'altra banda, l'Associació de Mares i Pares d'Alumnes de l'escola Vila-romà organitza a dos quarts de nou d'aquest vespre la conferència 'Horari escolar. Per a qui i per a què?', que anirà a càrrec del professor de Secundària i membre del Moviment de Renovació Pedagògica de Girona, Albert Quintana. La xerrada, que es fa a la mateixa escola, mirarà de respondre preguntes com ara què justifica l'adaptació dels horaris escolars, quin és el millor o si l'horari afecta o no el resultat acadèmic.
Totes les notícies:
02/10/2026 - Obres i Urbanisme La segona fase d'obres del passeig del Mar començarà a mitjan octubre
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan preveu tenir en marxa les obres de la segona fase del passeig...
02/10/2026 - Política Som-hi per Palamós i Sant Joan perfila una llista que tornarà a liderar Teresa Ferrés
Després de ser la segona força més votada en les eleccions municipals del 2023, aconseguint 4...
02/10/2026 - Política Cristina Ruz repetirà com a alcaldable de VOX a Palamós i Sant Joan
VOX es presentarà per segona vegada consecutiva a unes eleccions municipals a Palamós i Sant...
02/10/2026 - Medi Ambient El BioBlitz a Castell fotografia un mero blanc, per primera vegada a Catalunya
Recordareu que ara fa uns dies us parlàvem d'una activitat que l'Associació de Naturalistes de...
02/10/2026 - Cultura Activitats al poblat iber de Castell amb motiu del 'Cap de setmana ibèric'
Aquest cap de setmana se celebra el 26è 'Cap de setmana ibèric', que organitza el Museu...