16/03/2016 Societat
La portaveu del grup socialista, Teresa Ferrés, ha explicat avui a Ràdio Palamós el contingut del recurs.
El grup del Partit dels Socialistes de Catalunya a l'Ajuntament de Palamós ha presentat avui al registre municipal un recurs de reposició contra l'expedient de contractació de la gestió indirecta dels aparcaments municipals. Com ja va apuntar en el darrer Ple municipal, el principal grup de l'oposició veu errors materials en el plec de condicions, rebutja que s'adreci només a empreses de treball especial i acusa el govern de falta de transparència en el procés.
La portaveu del grup socialista, Teresa Ferrés, ha explicat avui a Ràdio Palamós el contingut del recurs, que s'ha presentat aquest mateix matí. Hi inclouen errors materials, alguns dels quals l'equip de govern ja ha subsanat, relacionats amb discordàncies de dades. Troba a faltar un annex on es detallin els 126 mil euros d'inversió prevista, diu que l'estudi de tarifes no incorpora el preu de pèrdua de tiquet i retreu que la nova tarifa per a treballadors residents, dos euros diaris, no té prou consideració cap a aquest col·lectiu. Un dels eixos principals del recurs de reposició, però, es basa en què el concurs s'adreça exclusivament a centres especials d'ocupació. Teresa Ferrés, portaveu del PSC a l'Ajuntament de Palamós.
El recurs que ha entrat avui el PSC denuncia manca de transparència en el tràmit d'aprovació de l'expedient per part de l'equip de govern i incompliment de compromisos de sotmetre a la participació ciutadana la gestió pública dels aparcaments. La portaveu socialista creu que la convocatòria de concurs és inoportuna i improvisada.
El contracte de gestió dels aparcaments de la Planassa, la platja Gran i la Cooperativa expira el dia 19 de juliol. L'Ajuntament de Palamós el posa a concurs públic pel preu d'un milió d'euros. La durada del contracte no arriba als dos anys i mig perquè a final de 2018 expiren les concessions públiques per explotar els aparcaments de la platja i la Planassa, que són titolaritat de Costes i Ports de la Generalitat, respectivament.
Totes les notícies:
05/06/2026 - Medi Ambient Tanquen al bany la platja de Castell per fer la reparació de l'emissari submarí
La platja de Castell estarà tancada al bany a partir de demà dissabte i durant una setmana,...
05/06/2026 - Obres i Urbanisme Es prorroga el termini de la subvenció europea i les obres del mercat s'acabaran al juliol
Les obres de reforma del Mercat Municipal de Palamós tornen a ajustar el seu calendari...
05/06/2026 - Serveis El comerç prepara l'estiu amb el 'Palamós Swing'
Palamós viurà demà dissabte un dia de compres i diversió al ritme de la música swing. El...
05/06/2026 - Societat Festa i arrossada popular per celebrar els 25 anys de l'ABS Palamós
Després de l'acte institucional que es va fer ahir al vespre al Castell de Calonge, Serveis de...
05/06/2026 - Serveis Escala de creuer amb el Marella Explorer i turisme britànic
El vaixell Marella Explorer, de la companyia Marella Cruises i amb passatge britànic a bord,...