09/03/2016 Política
Antoni Castillo, portaveu de Demòcrates de Catalunya a Palamós.
La formació Demòcrates de Catalunya acaba de constituir el seu Comitè Local de Palamós. El nou partit aposta per la justícia social, el desenvolupament comunitari i la independència de Catalunya. Està format en bona part per antics militants d’Unió Democràtica de Catalunya, que es van desvincular d’aquest partit en ple debat sobre el full de ruta sobiranista.
El juny de l'any passat, la militància d'Unió va votar en una consulta i van guanyar els partidaris de distanciar-se de la proposta sobiranista de Convergència Democràtica. La militància que sí combrega amb aquesta via va decidir abandonar el partit i bona part ha aterrat a Demòcrates de Catalunya, que en les eleccions al Parlament del 27-S es va integrar dins la plataforma Junts pel Sí. Ara, Demòcrates s'implanta a Palamós. El nou portaveu local, Antoni Castillo, parla dels objectius que tenen com a partit.
El Comitè Local de Palamós de Demòcrates de Catalunya obre ara un període de reunions amb representants dels diferents sectors socials i econòmics de la vila, per recollir les seves inquietuds i donar-los a conèixer aquest nou projecte polític.
Totes les notícies:
05/05/2026 - Medi Ambient El Consorci d'Aigües vol avançar la reparació de la depuradora a finals de juny
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava, que depèn de la Diputació de Girona, ha actualitzat avui...
05/05/2026 - Política Som-hi vol que es publiquin les analítiques de l'aigua de Castell
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el principal grup de l'oposició municipal, ha demanat a...
05/05/2026 - Política JuntsxCat no veu prou garanties de qualitat en les aigües de bany
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, ha mostrat també avui la seva...
05/05/2026 - Medi Ambient Amb el mes de maig torna la regulació de l'accés a Castell-Cap Roig
Coincidint amb l'entrada del mes de maig, l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós ha...
05/05/2026 - Societat Reunió participativa de l'Ajuntament amb els veïns del barri de l'Eixample
L'Ajuntament de Palamós programa avui la segona trobada del cicle de reunions amb veïns de...
Notícies relacionades:
29/12/2015 - Política Demòcrates de Catalunya crea el seu Comitè Comarcal del Baix Empordà
...
23/07/2015 - Política Diferents camins per als crítics d'UDC.
...
Enllaços web relacionats: