El PSC, d'acord amb pagar les obres del camí de ronda

29/02/2016 Medi Ambient


Teresa Ferrés, en la darrera edició del programa de Ràdio Palamós 'Preguntes'.

Teresa Ferrés, en la darrera edició del programa de Ràdio Palamós 'Preguntes'.

El Partit dels Socialistes de Catalunya, el principal grup de l’oposició municipal a Palamós, està d’acord que l’Ajuntament pagui les obres per reobrir el tram del camí de ronda a S’Alguer petit. Per bé que és una competència que correspon al Servei de Costes de l’Estat, la portaveu del grup, Teresa Ferrés, creu que és prioritari que la població pugui tornar a gaudir d’aquest trajecte, sense obstacles i amb seguretat.

Com ja explicàvem la setmana passada, l'Ajuntament de Palamós ha acceptat assumir els 30 mil euros que costa assegurar i reobrir aquest tram del camí de ronda. De fet, el Consistori ja ha aprovat inicialment el projecte d'obres i espera poder-lo començar a executar abans de l'estiu. La portaveu del grup municipal socialista, Teresa Ferrés, ho veu justificat, per bé que no seria una competència municipal sinó del Servei de Costes de l'Estat.



Unes primeres esllavissades que es van produir l'any 2011 i que es van repetir dos anys després, van ser el motiu que va portar Costes a tancar amb un mur el tram de camí de ronda que passa per damunt de S'Alguer petit, i a desviar el traçat per la platja, a tocar de les barraques. Ara, l'objectiu és reforçar la protecció del camí de ronda amb murs de contenció, per garantir la seguretat de pas i poder-lo reobrir per a l'ús públic.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...