01/02/2016 Societat
Un moment de l'acte de presentació del Rei i la Reina del Carnaval de Palamós 2016. (Foto Yolanda Aguilar)
El Carnaval de Palamós 2016 ja té Rei i Reina. En ‘Txond Güein’ i la ‘Canyó del Coloridu’ es van presentar en societat, aquest dissabte, a la Nau dels 50 metres i van rebre la vara de comandament simbòlica, de mans de l’alcalde Lluís Puig. Ara els toca governar l’estat de festa que es declara a tot el municipi durant els pròxims deu dies, amb un programa farcit d’actes per a tots els públics.
Per a ser uns bons reis del Carnaval de Palamós cal, és lògic, ser uns fans incondicionals d'aquesta festa. En el cas d'en 'Txond Güein' i la 'Canyó del Coloridu', no hi ha dubtes.
La colla Els Txondos és l'encarregada aquest any de presentar el Rei i la Reina de Carnaval. Tant en 'Txond Güein' com la 'Canyó del Coloridu' s'hauran de multiplicar per poder arribar a tot arreu i complir així amb la seva apretada agenda. Com que ni l'un ni l'altra no viuen de l'aire, això obliga a conciliar també amb la vida laboral.
L'acte de presentació del Rei i la Reina del Carnaval de Palamós 2016 es va completar amb les actuacions de les colles Els Pirats, Pájaros Locos, Carallots, Les Braves i amb la posada en escena del pregó, amb la colla Kin's 20. Després d'això, els actes centrals del Carnaval de Palamós començaran demà passat dimecres. Al migdia, hi haurà la calçotada popular a l'Arbreda i, quan ja s'hagi fet fosc, es farà el tradicional acte de la Vesprà, amb la visita dels reis del Carnaval a l'Ajuntament.
Totes les notícies:
09/05/2025 - Els inspectors de pesca reclamen millores laborals
Els inspectors de pesca continuen amb la vaga indefinida que van començar el 3 de març passat, i...
09/05/2025 - 3 escales de creuer al port, entre avui i el diumenge
Avui divendres tornen les escales de creuer al port de Palamós. Ens visita el vaixell Marella...
09/05/2025 - Palamós apostarà pels rentapeus a les platges, aquest estiu
L'Ajuntament de Palamós mantindrà durant l'estiu els rentapeus que ha instal·lat a les platges...
09/05/2025 - La previsió de pluja ajorna la Mostra del Disc Antic
L'entitat Club de Fans dels 60's, 70's i 80's ha decidit ajornar la Mostra del Disc Antic, prevista...
09/05/2025 - Sortida guiada d'observació natural, aquesta tarda
L'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós organitza aquesta tarda una sortida...