28/01/2016 Societat
Les dones en tractament oncològic es poden beneficiar de perruques a preu assequible. (Foto: Fundació Oncolliga).
El servei de banc de perruques solidàries de la Fundació Oncolliga, que fins ara estava disponible només a Girona, arriba ja a l’hospital de Palamós. El servei es va crear l’abril de l’any passat i posa a l’abast de les pacients sotmeses a tractaments oncològics, perruques a preus assequibles. El programa, anomenat ‘Guapes i valentes’, ja ha prestat ajuda a 45 dones des que es va posar en marxa.
Parlem d'un programa integral que vol ajudar les dones que han perdut el cabell a causa de tractaments contra el càncer. Es tracta de proporcionar-les perruques a preus assequibles, amb assessorament estilístic i d'imatge, i fent un acompanyament psicològic que les ajudi a afrontar millor el procés. L'objectiu final és disminuir l'impacte emocional associat al deteriorament de la imatge personal que generen els tractaments oncològics. Lluïsa Ferrer és la presidenta de la Fundació Oncolliga a Girona.
Des de la seva creació, l'abril del 2015, el banc de perruques d'Oncolliga a Girona ha atès 45 dones, oferint-les un producte que en els circuits comercials convencionals és molt car. Lluïsa Ferrer.
La Fundació Oncolliga ha descentralitzat ara el servei i l'ha obert a Palamós i a Olot. En el cas de Palamós, el banc de perruques s'ofereix a la perruqueria del centre Palamós Gent Gran cada dilluns, de tres a sis de la tarda. En els propers mesos, l'oferta també estarà disponible als hospitals de Figueres, Campdevànol i Blanes.
Totes les notícies:
16/05/2026 - Esports El Palamós guanya al camp de l'Argentona i jugarà la promoció d'ascens a la Lliga Elit (2-3)
El Palamós ha aconseguit guanyar al camp de l'Argentona per 2 gols a 3 i tanca la lliga regular...
15/05/2026 - Societat L'expedient del canvi del topònim no rep al·legacions i aquest dimarts que ve passarà pel Ple
El procés pel canvi del topònim de Palamós donarà un pas més aquest dimarts vinent, en el Ple...
15/05/2026 - Societat Segona tongada de donació de sang i plasma al CAP, avui en horari de matí i de tarda
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants convoquen avui una jornada de...
15/05/2026 - Cultura 'La Socarrada' dels Showboys, aquest dissabte a l'Arbreda
El parc de l'Arbreda serà l'escenari demà dissabte de 'La Socarrada', la tercera edició...
15/05/2026 - Cultura Carlos Ribas Soler publica 'Magical Mystery Beat', el primer single del seu nou àlbum i un homenatge als Beatles
El músic palamosí Carlos Ribas Soler publica avui el primer single del seu nou àlbum. La cançó...
Notícies relacionades: