15/01/2016 Esports
El Palamós visita aquest diumenge el Narcís Sala de Sant Andreu. (Foto: ajuntamentdebarcelona.cat.)
Després de l’empat contra el Rubí i la derrota davant el Sabadell B, tots dos a casa, el Palamós Club de Futbol mirarà de recuperar el camí de la victòria al camp del Sant Andreu. El partit es juga aquest diumenge, a les dotze del migdia. Els palamosins ocupen ara mateix la catorzena posició del grup català de Tercera Divisió, a tres punts del seu rival en aquesta jornada.
El Palamós va acabar l'any amb el bon gust de boca de la golejada per zero a quatre al camp del Manlleu. Després, però, els partits a l'Estadi Municipal contra el Rubí i el Sabadell B s'han saldat, respectivament, amb empat i derrota. Ara l'objectiu és puntuar al camp del Sant Andreu, abans d'encarar els tres partits consecutius com a local, que el calendari depara als palamosins. Joan Mármol, entrenador del Palamós, veu molt difícil el desplaçament al camp del Narcís Sala i recorda quin és l'objectiu de l'equip aquesta temporada.
El partit entre el Sant Andreu i el Palamós es juga aquest diumenge al punt de les dotze del migdia. Mitja hora abans es posarà en marxa el programa 'Futbol a Ràdio Palamós', amb la transmissió del partit i el recull d'opinions dels protagonistes.
A la Tercera Catalana, els equips calongins del grup setzè tenen aquests compromisos. La Unió Esportiva Calonge juga a casa, contra el Ca l’Aguidó de Blanes, demà a les quatre de la tarda. A dos quarts de cinc, però del diumenge, el Sant Antoni visitarà el camp de l’Anglès. Pel que fa a la Quarta Catalana, destaquem el partit entre el Catalònia i el Tossa, demà a un quart de set. Recordeu també que el recull de partits de futbol de base que es juguen aquest cap de setmana a la zona esportiva Josep Massot i Sais de Palamós el teniu en un document adjunt a aquesta notícia, al web palamoscomunicacio.cat.
En bàsquet, després d'un mal inici d’any els dos equips sènior A del Club Esportiu Palamós juguen fora de casa, aquest cap de setmana. El femení, amb una única victòria en tretze partits i cuer del seu grup de Primera Catalana, visita la pista del tercer classificat, el Boet Mataró. El masculí, per la seva banda, jugarà a Vic. Els dos partits, demà dissabte. El del masculí a tres quarts de sis i el del femení, a un quart de vuit.
Pel que fa al futbol sala, el Vall-llobrega de la Primera Territorial Catalana rep la visita, diumenge a les sis, del Mont-ras. Partit de la màxima rivalitat que enfronta el segon i el primer classificat del grup, respectivament. El juvenil del Club Futbol Sala Palamós, per la seva banda, té dos partits al Pavelló Municipal. Demà, a dos quarts d'una, rep el Futsal Tordera en competició de lliga. Diumenge, a les cinc de la tarda, el seu rival és l'Arenys de Munt, en aquest cas a la Copa Catalunya.
Totes les notícies:
18/08/2026 - Política Som-hi vol revisar els accessos a la platja Gran i demana una Junta de Portaveus
Som-hi per Palamós i Sant Joan insisteix que cal revisar el projecte de regeneració i...
18/08/2026 - Política Raül Núñez (JuntsxCat) reclama ampliar el servei de socorrisme a les platges
El candidat de Junts per Catalunya a l'alcaldia de Palamós en les eleccions municipals de l'any...
18/08/2026 - Cultura Les Braves ja preparen el segon Bingo Musical Català
Per segon any consecutiu, la colla Les Braves celebrarà la Diada de l'Onze de Setembre a Palamós...
18/08/2026 - Esports Un grup de joves de Palamós i Sant Antoni arriba a la semifinal del Campionat del món de hip hop
Un grup de ballarins joves de Palamós i de Sant Antoni han aconseguit arribar a les semifinals de...
17/08/2026 - Cultura Avui comença el II Curs internacional de flauta travessera de Palamós
Amb la benvinguda als alumnes i l'acte oficial d'inauguració, aquest matí comença la segona...