05/01/2016 Societat
Es demana civisme per gaudir de la cavalcada amb seguretat.
Protecció Civil de la Generalitat recomana que es prenguin certes mesures d'autoprotecció per minimitzar els riscos de les cavalcades de Reis i poder gaudir amb seguretat de la festa. Les cavalcades solen convocar un gran volum de públic, especialment infants, que s'agiten molt quan passen els Reis o quan els llancen caramels, amb el risc que hi puguin haver caigudes o, fins i tot, atropellaments.
En el cas del públic, es demana seguir sempre les instruccions del personal de seguretat, no intentar pujar a les carrosses ni acostar-s'hi massa, no travessar el carrer o portar sempre la mainada agafada de la mà.
A Palamós, no es llancen caramels en la rebuda als Reis al moll per motius de seguretat. Josep Lloret, de la comissió de Reis, demana civisme.
A través de twitter, amb el compte @emergenciescat i l’etiqueta #cavalcadasegura, Protecció Civil informarà de consells i de possibles incidències. Per als organitzadors de les cavalcades, la Generalitat recomana revisar bé tot el recorregut o llençar els caramels ben lluny de les carrosses.
Totes les notícies:
18/08/2026 - Política Som-hi vol revisar els accessos a la platja Gran i demana una Junta de Portaveus
18/08/2026 - Política Raül Núñez (JuntsxCat) reclama ampliar el servei de socorrisme a les platges
El candidat de Junts per Catalunya a l'alcaldia de Palamós en les eleccions municipals de l'any...
18/08/2026 - Cultura Les Braves ja preparen el segon Bingo Musical Català
Per segon any consecutiu, la colla Les Braves celebrarà la Diada de l'Onze de Setembre a Palamós...
18/08/2026 - Esports Un grup de joves de Palamós i Sant Antoni arriba a la semifinal del Campionat del món de hip hop
Un grup de ballarins joves de Palamós i de Sant Antoni han aconseguit arribar a les semifinals de...
17/08/2026 - Cultura Avui comença el II Curs internacional de flauta travessera de Palamós
Amb la benvinguda als alumnes i l'acte oficial d'inauguració, aquest matí comença la segona...