28/12/2015 Societat
Vall-llobrega farà proves per millorar el transport interurbà amb Palamós.
L’alcalde de Vall-llobrega, Rufino Guirado, vol millorar el transport col•lectiu, a través de la Mancomunitat de municipis que comparteix amb Palamós i Calonge. Guirado explica que faran una prova per facilitar, per exemple, que els dimarts la gent pugui anar fins al mercat setmanal palamosí. L’alcalde de Vall-llobrega ha fet una bona valoració del funcionament de la Mancomunitat i també del seu equipament estrella, la piscina coberta.
Gairebé dos anys després de la inauguració d'aquest equipament, però, la Mancomunitat ha d'explorar ara altres camps d'actuació conjunta entre els tres municipis. L'alcalde de Vall-llobrega, Rufino Guirado, proposa el tema del transport públic.
L'alcalde de Vall-llobrega fa una molt bona valoració de l'equipament mancomunat de la piscina. Guirado explica que els veïns hi han respost bé, malgrat hi ha preus més competitius al mercat.
Vall-llobrega ha renunciat a participar en la presidència de la Mancomunitat de municipis en aquest mandat. que finalment compartiran, dos anys cadascú, el regidor de Calonge, Joan Caner, i l'alcalde de Palamós, Lluís Puig.
Totes les notícies:
13/12/2025 - El Palamós perd al camp del Juventus de Lloret (2-0)
El Palamós ha tornat amb les mans buides de la seva visita al camp del líder del grup, el...
12/12/2025 - La UE negocia les quotes de pesca a la Mediterrània pel 2026
El ministre d'agricultura, pesca i alimentació del govern d'Espanya, Luis Planas, veu irreal la...
12/12/2025 - El port de Palamós tanca una temporada de rècord amb 65 escales de creuer
El port de Palamós rebrà demà dissabte la darrera escala de creuer d'aquest 2025. La farà el...
12/12/2025 - Primera sortida de camp del projecte 'Camins lliures' de SOS Costa Brava
La federació SOS Costa Brava farà demà dissabte la primera sortida de camp del projecte 'Camins...
12/12/2025 - Una cinquantena de joves palamosins visiten la ciutat agermanada de Rheda-Wiedenbrück
Un grup de 49 palamosins d'entre 13 i 17 anys fan aquesta setmana una estada a la ciutat alemanya...