Eleccions al Congrés amb canvis en les meses electorals de Palamós

18/12/2015 Cultura


El nou col·legi electoral de la Nau dels 50 metres tindrà 6 meses.

El nou col·legi electoral de la Nau dels 50 metres tindrà 6 meses.

Diumenge hi ha eleccions al Congrés i al Senat i, a Palamós, es posen en pràctica alguns canvis en la ubicació de les meses on s'ha d'anar a votar. Els col•legis electorals del Punt Jove, del Centre Cultural del carrer d’Orient i de l’Institut es traslladen a la Nau del 50 metres. El motiu és millorar l’accessibilitat del local electoral i facilitar als ciutadans el seu dret a vot en un sol espai. El nou col•legi electoral de la Nau dels 50 metres tindrà 6 meses. La mesura afecta uns 4.500 votants.

Durant les darreres eleccions al Parlament de Catalunya, l’Ajuntament de Palamós ja va detectar un increment dels problemes d’accés principalment a la seu del Punt Jove, amb 2.354 votants. Amb una situació similar es troba en moments puntuals el Centre Cultural del carrer d’Orient on han de votar en una mesa única 917 persones. En el cas de l’IES, amb un cens de 1.216 votants, aquest canvi és fonamentat per la proximitat d’aquest centre educatiu amb la 'Nau dels 50 metres'. Sis meses, en total, que a partir de les eleccions d'aquest diumenge es concentren en un nou col·legi electoral situat a la Nau. En el seu moment, l’Ajuntament de Palamós ja va adreçar una carta a tot el cens d’electors d’aquest àmbit, per informar-los dels canvis. En el cas del col•legi electoral del Punt Jove afecta els veïns amb dret a vot dels carrers situats dins el perímetre limitat pel carrer de la Indústria, les avingudes de l’Onze de Setembre i del president Companys, el carrer de Rentadors, el de Santiago Bañeras, el de Nàpols i, tancant aquest perímetre, el carrer del Mar. El col•legi electoral del Centre Cultural del carrer d'Orient afecta el sector limitat pels carrers del passeig del Mar, de Mallorca, de la Indústria i de l’avinguda de l’Onze de Setembre. L’àmbit d’afectació en el cas de l’IES està limitat dins el perímetre que formen els carrers de la Indústria, de Mallorca, del passeig del Mar i del Mar. La resta dels col•legis electorals del municipi no patiran cap tipus d’alteració i seguiran acollint les meses habituals.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...