16/12/2015 Societat
L'alcalde de Palamós, Lluís Puig.
L’alcalde de Palamós, Lluís Puig, creu que les reclamacions sobre el nou funcionament del Sistema d’Emergències Mèdiques arriben tard perquè tot el tràmit administratiu ja està fet. Puig, que també és el president del Patronat de l’hospital palamosí, confia que els nous protocols funcionin però afirma que estaran alerta per demanar que es corregeixin, si és el cas.
Ho explicava ahir mateix, en declaracions a Ràdio Palamós. Lluís Puig.
Al vespre, en el Ple municipal, la portaveu socialista, Teresa Ferrés, li va retreure aquestes paraules i el va acusar de tenir una actitud massa tèbia davant aquest repte del transport sanitari urgent.
L'alcalde va replicar que els treballadors del SEM tenen tot el seu suport. També va dir que manté la inquietud per com funcionarà el nou sistema de transport sanitari urgent, però que l'Ajuntament no hi pot fer res efectiu perquè és un contracte que la Generalitat ha adjudicat a una empresa privada.
Totes les notícies:
25/09/2026 - Cultura La Nau dels 50 metres s'obre a una nova edició de la Tecnofan Party
La festa de cultura digital Tecnofan Party aterra, una vegada més, a la Nau dels 50 metres de...
25/09/2026 - Serveis L'Empordà Wine & Food ens porta un cap de setmana de gastronomia, vins, música i cultura, al passeig del Mar
L'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà l'escenari, des d'avui divendres i al llarg d'aquest...
25/09/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del setembre, amb el Marella Explorer
El port de Palamós rebrà aquest diumenge la penúltima escala de creuer d'aquest mes de setembre....
25/09/2026 - Medi Ambient Naturalistes de Girona fa un Bioblitz a Castell
L'Associació de Naturalistes de Girona presenta la primera edició del Bioblitz a Castell. Es...
25/09/2026 - Cultura Tertúlia sobre l'escola d'abans, amb l'associació Clau de Volta
L'associació Clau de Volta oferirà demà dissabte una tertúlia dins el cicle 'Les coses...
Notícies relacionades: