03/12/2015 Societat
'Hic Digitur Dei' es considera un film de culte del cinema underground català.
L’Assemblea Nacional Catalana organitza avui a Palamós la projecció de la pel•lícula ‘Hic Digitur Dei’, d’Antoni Martí. Es tracta d’un film rodat poc després de la mort de Franco, amb aires surrealistes i com a crítica als poders dictatorials. La projecció es fa al cinema Arinco, a dos quarts de nou del vespre. L’entrada és gratuïta però es podran fer aportacions a través del sistema de taquilla inversa.
En la pel·lícula, amb guió de Quim Monzó i Roser Fradera, hi van col·laborar desinteressadament destacats actors de l'escena catalana. És el cas de Rosa Novell, Xabier Elorriaga, Alfred Luchetti o Montserrat Carulla. La projecció d''Hic Digitur Dei' a Palamós, avui al cinema Arinco, la presentarà el mateix director, Antoni Martí, que explicarà algunes de les anècdotes del rodatge. En paral·lel a aquest acte, l'Assemblea Nacional Catalana de Palamós i Sant Joan convida tothom a explicar, a través del perfil de l'entitat a Facebook, com van viure aquell 20 de novembre de 1975, dia de la mort del dictador.
Totes les notícies:
26/10/2026 - Política L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan aprova modificacions de crèdit en un Ple extraordinari d'urgència
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan ha celebrat un Ple Extraordinari aquest matí per aprovar unes...
26/10/2026 - Societat L'hospital de Palamós tindrà per primera vegada un Consell de Pacients propi
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha començat el procés per constituir un Consell de...
26/10/2026 - Serveis Els creuers Marella tanquen el seu any al port de Palamós
El vaixell Marella Discovery 2 fa avui l'última escala dels creuers de la naviliera Marella...
26/10/2026 - Obres i Urbanisme Palamós i Sant Joan ja no posa paviment de cautxú als parcs infantils
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan ja no instal·la paviment de cautxú als parcs infantils que...
26/10/2026 - Societat Penúltima reunió de participació ciutadana als barris, avui a Sant Joan
El cicle de reunions participatives de l'Ajuntament de Palamós i Sant Joan i la ciutadania dels...