Llum verda a continuar les obres de l'Arnau Sa Bruguera

01/12/2015 Obres i Urbanisme


Imatge del carrer d'Arnau Sa Bruguera, en el tram on es faran les obres

Imatge del carrer d'Arnau Sa Bruguera, en el tram on es faran les obres

L’Ajuntament de Palamós ha aprovat la segona fase del projecte d’obres del carrer d’Arnau Sa Bruguera. La primera es va fer l’any 2014 i ara s’aprova inicialment el nou projecte, en espera de dotar-lo de pressupost i de decidir quan s’executarà. La proposta té el suport de tots els grups municipals, tret de la CUP que no veu que l’obra sigui prioritària.

Des que es van construir els nous enllaços amb la carretera C-31, a l'altura del poligon industrial de Sant Joan i del barri de Pla d'es Pla, el carrer d'Arnau Sa Bruguera ha adquirit més protagonisme en l'accés i sortida de Palamós. Després d'una primera fase de millora urbana, ara s'ha aprovat el projecte d'obres de la segona. Jordi Pallí, regidor d'Urbanisme de l'Ajuntament de Palamós.



Pallí va explicar que aquesta segona part de l'obra encara no té pressupost. En aquest sentit, des del grup socialista li van demanar que la prioritzi. Tots els grups han donat suport a la continuació de les obres de l'Arnau Sa Bruguera, tret del grup de la Candidatura d'Unitat Popular. El seu portaveu, Joan Bohigas, diu que no és una actuació prioritària.



La primera fase de les obres de millora del carrer d’Arnau Sa Bruguera, es va executar ara fa un any. amb una inversió de 44 mil euros. Es van suprimir les barreres arquitectòniques, renovar el paviment de les voreres, a més de fer feines d’enjardinament i enllumenat.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...