19/11/2015 Esports
El sènior femení del CE Palamós ha pogut celebrar per fi una victòria. (Olga Grassot.)
El sènior femení A del Club Esportiu Palamós ja sap què és guanyar a la Primera Catalana de bàsquet. Ha costat però després de vuit jornades les noies d’Àngel Aranda s’han estrenat i, a més, a domicili. L’equip va imposar-se diumenge a la pista del Grup Barna B i amb autoritat, de 24 punts. Una victòria que trenca una dinàmica negativa i que esperona les palamosines per remuntar posicions en el seu debut a la categoria.
I és que no hem d'oblidar que el sènior femení A del Club Esportiu Palamós ha encadenat dos ascensos consecutius. La Primera Catalana, però, es nota i l'estrena ha costat més del que es pensava. Set derrotes en els set primers partits de lliga causades, en part, per les lesions de jugadores importants però també per la categoria dels rivals. Quatre dels set primers partits perduts van ser contra els equips capdavanters. Fins diumenge passat, quan les noies d'Àngel Aranda van assaltar la pista del Grup Barna B i van aconseguir la primera victòria de la temporada. El tècnic raona les claus d'aquell primer triomf.
Aranda reconeix que s'ha notat la diferència de nivell que hi ha en els equips de Primera Catalana.
El tècnic de les palamosines confia en que la victòria de diumenge passat serveixi de revulsiu i faci creure a les seves jugadores que poden competir en aquesta categoria.
L'objectiu del sènior femení A del Club Esportiu Palamós en aquest primer any a Primera Catalana de bàsquet és mantenir la categoria. I el pas a seguir és anar a sumant. El proper repte, aquest diumenge davant el Camping Bianya a les quatre de la tarda al Pavelló Municipal d'Esports de Palamós. Una oportunitat de sumar la segona victòria consecutiva i guanyar el primer partit a casa.
Totes les notícies:
10/07/2025 - SSIBE presenta 'La Porxada', els nou espai de dia de Palamós Gent Gran
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà va presentar ahir a la tarda el nou espai de 'La...
10/07/2025 - La Policia Local es reforça amb 11 agents, la majoria interins i en pràctiques
La Policia Local de Palamós reforça la seva plantilla, des d'aquest mes de juliol i fins a finals...
10/07/2025 - Som-hi denuncia manca de planificació en el manteniment de la vialitat
Avui es completarà la reforma dels passos de vianants de l'avinguda de Catalunya de Palamós, en...
10/07/2025 - El preu del lloguer a la costa va pujar d'un 2'3% en el primer trimestre d'any
El darrer informe de la Cambra de la Propietat Urbana de Girona sobre el comportament del mercat de...
10/07/2025 - Mercè Orduña (PSC) rellevarà Arturo Prades com a segona tinent d'alcalde de Calonge i Sant Antoni
La regidora socialista Mercè Orduña ocuparà la segona tinença d'alcaldia de l'Ajuntament de...