09/11/2015 Esports
Abans del partit es va fer la presentació dels equips de futbol base.
El Palamós CF va empatar ahir a un a casa davant el Granollers. Els palamosins van salvar un punt in extremis a l’aconseguir l’empat en la darrera jugada del partit, gràcies a una genialitat de Marçal Lladó, amb un xut de falta al minut 95. Els vallesans s’havien avançat amb gol de Roger Mora, al minut 85. El Palamós continua fora del descens. Abans del partit es va fer la presentació dels equips de futbol de base.
El Palamós va oferir ahir una bona imatge, sobretot en la segona part, amb diverses ocasions de gol que no va poder materialitzar. Quan semblava que el partit acabaria sense gols, els visitants es van avançar al minut 85 amb un gol de Roger Mora després d'una errada defensiva. El Palamós estava condemnat a una nova derrota fins que Marçal Lladó es va inventar un magistral llançament de falta que va permetre els locals salvar un punt sota la campana, en ple descompte. El tècnic Joan Mármol destaca el golàs de Marçal Lladó.
L'autor del gol, Marçal Lladó, lamenta la irregularitat que està experimentant el Palamós aquesta temporada.
El Palamós és ara setzè amb 14 punts, a 3 de les places de descens. El següent partit serà diumenge vinent al camp del Terrassa.
En futbol territorial, a la Tercera Catalana, la Unió Esportiva Calonge va sortir escaldada del camp de l'Anglès. Els calongins van caure per un contundent 4 a 0. En la mateixa categoria, victòria del Sant Antoni, a casa, contra el Vilartagues A per 2 a 1. A la Quarta Catalana, el Catalònia va perdre 3 a 1 al camp del Cristinenc A. Trobareu els resultats dels partits de futbol de base disputats a la zona esportiva Josep Massot i Sais de Palamós en un document adjunt a aquesta notícia al web www.palamoscomunicacio.cat.
En bàsquet. El sènior femení A del Club Esportiu Palamós va tornar a perdre. Les noies d'Àngel Aranda van caure a casa davant el GEiEG B, 37-53. En canvi, el sènior masculí A va aconseguir la segona victòria consecutiva. Els de Josep Coll van superar el Cardedeu per 65 a 61.
En atletisme, Adel Mechaal va guanyar ahir el cros de Sant Hilari. El corredor palamosí es va imposar amb autoritat per davant d'Aboujanah El Mehdi en la segona prova del circuit gironí de Cros, cursa que va reunir uns 600 participants. Divendres passat, Mechaal va rebre l’homenatge de la Penya Barcelonista de Palamós i va ser nomenat soci d’honor.
En futbol sala, el Vall-llobrega va guanyar a La Bisbal per 1 gol a 2, amb dianes de Marc Garcia. Amb aquest resultat el Vall-llobrega queda classificat a la cinquena possició de la taula a 4 punts del lider. En canvi, derrotes de l'aleví i el prebenjamí que van perdre amb el Palafolls, 9-3, i el Blanesport, 6 a 2, respectivament. I acabarem amb bitlles catalanes, amb una de calenta i una de freda del Palamós en partits de la Lliga de Girona. Victòria davant el Pessebristes i derrota contra el Vall-llobrega.
Jornada 5 PALAMÓS 321 PESSEBRISTES 274
Jornada 6 VALL-LLOBREGA B 297 PALAMÓS 268
Totes les notícies:
16/05/2026 - Esports El Palamós guanya al camp de l'Argentona i jugarà la promoció d'ascens a la Lliga Elit (2-3)
El Palamós ha aconseguit guanyar al camp de l'Argentona per 2 gols a 3 i tanca la lliga regular...
15/05/2026 - Societat L'expedient del canvi del topònim no rep al·legacions i aquest dimarts que ve passarà pel Ple
El procés pel canvi del topònim de Palamós donarà un pas més aquest dimarts vinent, en el Ple...
15/05/2026 - Societat Segona tongada de donació de sang i plasma al CAP, avui en horari de matí i de tarda
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants convoquen avui una jornada de...
15/05/2026 - Cultura 'La Socarrada' dels Showboys, aquest dissabte a l'Arbreda
El parc de l'Arbreda serà l'escenari demà dissabte de 'La Socarrada', la tercera edició...
15/05/2026 - Cultura Carlos Ribas Soler publica 'Magical Mystery Beat', el primer single del seu nou àlbum i un homenatge als Beatles
El músic palamosí Carlos Ribas Soler publica avui el primer single del seu nou àlbum. La cançó...