30/10/2015 Cultura
Pere Llauradó és el president del Club Alpí Palamós.
Avui arrenquen les novenes Jornades de Muntanya i Natura que organitza el Club Alpí Palamós. Ho fan amb la primera de les tres projeccions previstes en el programa d’activitats. A les vuit del vespre, a La Gorga, es podrà veure el documental ‘Catalans, alpinistes capdavanters’, que recull en imatges la trajectoria de dos reconeguts alpinistes com Jordi Pons i Ferran Latorre.
Pons, amb 82 anys d'edat, està considerat com el pare de diverses generacions d'alpinistes i va ser el primer muntanyenc català i espanyol a fer un cim de més de 8 mil metres. Per la seva banda, Ferran Latorre és ara mateix un dels alpinistes catalans més destacats i està immers en el projecte d'assolir els 14 cims de 8 mil metres del planeta. Les seves fites les recull aquest documental que es projecta avui a La Gorga, amb entrada gratuïta. Pere Llauradó és el president del Club Alpí Palamós.
Aquesta edició de les Jornades de Muntanya i Natura tanca els actes commemoratius dels 25 anys del Club Alpí, que s'han celebrat al llarg d'aquest any. El programa de les Jornades inclou dues projeccions més. El dijous 5 de novembre es passarà el llargmetratge 'Messner', i el 14 de novembre l'audiovisual dels 25 anys del Club Alpí, realitzat pel palamosí Josep Serra. Les Jornades inclouen també una nova edició de la Marxa dels Traginers, el dia 8 de novembre.
Totes les notícies:
21/09/2026 - Política Som-hi reclama suspendre les llicències d'obertura de determinats perfils comercials
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós,...
21/09/2026 - Obres i Urbanisme Greenpeace inclou la pineda d'en Gori dins els espais litorals amenaçats pel ciment
Un informe de Greenpeace alerta sobre 7 punts de la Costa Brava on hi ha actuacions urbanístiques...
21/09/2026 - Política La CUP demana una revisió d'ofici del POUM
El grup de la Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà, va aprofitar aquest darrer Ple...
21/09/2026 - Serveis Promoció Econòmica convoca dues jornades formatives pel comerç de Palamós
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós prepara dues jornades formatives...
21/09/2026 - Serveis Més de 1.300 persones han fet servir el bany adaptat a les platges de Calonge i Sant Antoni
El servei 'La platja a l'abast de tothom' de Calonge i Sant Antoni ha fet aquest estiu passat un...