El Seven Seas Mariner completa les escales de creuer d'octubre

23/10/2015 Societat


El Seven Seas Mariner visitarà per primera vegada Palamós. (Foto: cruceroclick.com.)

El Seven Seas Mariner visitarà per primera vegada Palamós. (Foto: cruceroclick.com.)

Aquest diumenge arriba a Palamós el darrer creuer d’aquest mes d’octubre i el penúltim de la temporada. Es tracta del Seven Seas Mariner, que és la primera vegada que visita el nostre port. Octubre ha estat el mes amb un major nombre d’escales de creuer de tot l’any, amb un total de vuit. La campanya 2015 s’acabarà el dia 1 de desembre amb l’escala del Crystal Serenity.

Abans, però, aquest diumenge, el Seven Seas Mariner arribarà a Palamós a les vuit del matí. Ho farà procedent del port francès de Toló i s'estarà al nostre port fins a la mitjanit del mateix diumenge, quan salparà amb destí a Barcelona. El creuer portarà uns 670 passatgers, majoritàriament nord-americans, i uns 450 tripulants. Aquest creuer, que diumenge farà la seva primera escala al port de Palamós, pertany a la companyia de creuers de luxe Regent Seven Seas Cruises. Té 216 metres d'eslora i desplaça unes 48 mil tones.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...