23/10/2015 Societat
El Seven Seas Mariner visitarà per primera vegada Palamós. (Foto: cruceroclick.com.)
Aquest diumenge arriba a Palamós el darrer creuer d’aquest mes d’octubre i el penúltim de la temporada. Es tracta del Seven Seas Mariner, que és la primera vegada que visita el nostre port. Octubre ha estat el mes amb un major nombre d’escales de creuer de tot l’any, amb un total de vuit. La campanya 2015 s’acabarà el dia 1 de desembre amb l’escala del Crystal Serenity.
Abans, però, aquest diumenge, el Seven Seas Mariner arribarà a Palamós a les vuit del matí. Ho farà procedent del port francès de Toló i s'estarà al nostre port fins a la mitjanit del mateix diumenge, quan salparà amb destí a Barcelona. El creuer portarà uns 670 passatgers, majoritàriament nord-americans, i uns 450 tripulants. Aquest creuer, que diumenge farà la seva primera escala al port de Palamós, pertany a la companyia de creuers de luxe Regent Seven Seas Cruises. Té 216 metres d'eslora i desplaça unes 48 mil tones.
Totes les notícies:
16/05/2026 - Esports El Palamós guanya al camp de l'Argentona i jugarà la promoció d'ascens a la Lliga Elit (2-3)
El Palamós CF ha aconseguit guanyar al camp de l'Argentona per 2 gols a 3 i tanca la lliga regular...
15/05/2026 - Societat L'expedient del canvi del topònim no rep al·legacions i aquest dimarts que ve passarà pel Ple
El procés pel canvi del topònim de Palamós donarà un pas més aquest dimarts vinent, en el Ple...
15/05/2026 - Societat Segona tongada de donació de sang i plasma al CAP, avui en horari de matí i de tarda
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants convoquen avui una jornada de...
15/05/2026 - Cultura 'La Socarrada' dels Showboys, aquest dissabte a l'Arbreda
El parc de l'Arbreda serà l'escenari demà dissabte de 'La Socarrada', la tercera edició...
15/05/2026 - Cultura Carlos Ribas Soler publica 'Magical Mystery Beat', el primer single del seu nou àlbum i un homenatge als Beatles
El músic palamosí Carlos Ribas Soler publica avui el primer single del seu nou àlbum. La cançó...