23/10/2015 Medi Ambient
Dos exemplars de llorells. (Foto: Associació Micològica Joaquim Codina.)
Avui es posa en marxa la campanya d’activitats ‘Aquesta tardor…temps de bolets!’, organitzada per l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Palamós. Les propostes comencen amb una conferència sobre els bolets de les Gavarres. Aquest producte serà l’eix conductor de totes les activitats previstes, que s’allargaran fins al dia 14 de novembre.
La proposta d'avui és una conferència del president de l'Associació Micològica Joaquim Codina, Miquel Àngel Pérez De Gregorio, que es farà a les vuit del vespre a la biblioteca Lluís Barceló i Bou. El ponent parlarà dels bolets de les Gavarres. L'acte és gratuït i no cal fer cap inscripció prèvia. Xavier Lloveras, regidor de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós, detalla el programa d'actes que continuarà el pròxim cap de setmana.
'Aquesta tardor...temps de bolets!' s'acabarà el dia 14 de novembre amb una sessió de maridatge de cuina de bolets i productes del mar, a l'Espai del Peix.
Totes les notícies:
02/10/2026 - Obres i Urbanisme La segona fase d'obres del passeig del Mar començarà a mitjan octubre
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan preveu tenir en marxa les obres de la segona fase del passeig...
02/10/2026 - Política Som-hi per Palamós i Sant Joan perfila una llista que tornarà a liderar Teresa Ferrés
Després de ser la segona força més votada en les eleccions municipals del 2023, aconseguint 4...
02/10/2026 - Política Cristina Ruz repetirà com a alcaldable de VOX a Palamós i Sant Joan
VOX es presentarà per segona vegada consecutiva a unes eleccions municipals a Palamós i Sant...
02/10/2026 - Medi Ambient El BioBlitz a Castell fotografia un mero blanc, per primera vegada a Catalunya
Recordareu que ara fa uns dies us parlàvem d'una activitat que l'Associació de Naturalistes de...
02/10/2026 - Cultura Activitats al poblat iber de Castell amb motiu del 'Cap de setmana ibèric'
Aquest cap de setmana se celebra el 26è 'Cap de setmana ibèric', que organitza el Museu...
Notícies relacionades: