Escala imprevista del creuer Star Pride

22/10/2015 Societat


L'Star Pride, anomenat abans Seabourn Pride, al port de Palamós.

L'Star Pride, anomenat abans Seabourn Pride, al port de Palamós.

El creuer Star Pride fa avui una escala al port de Palamós, inicialment no prevista. Aquesta escala l'havia de fer, en principi, al port francès de Port Vendres però, per causes climatològiques, l'ha traslladat finalment a Palamós. El vaixell ha arribat a dos quarts d'onze procedent del port de Marsella, i a les vuit del vespre continuarà viatge cap a Barcelona.

El creuer porta uns 200 passatgers majoritàriament nord-americans i uns 140 tripulants. Aquest vaixell de luxe que ha fet avui la seva primera escala a Palamós amb aquesta denominació. Anteriorment, quan es deia Seabourn Pride, ja havia vingut amb anterioritat. El creuer pertany a la companyia Windstar Cruises. La d’avui és la segona escala d’aquesta setmana al port de Palamós, després de la que va fer dilluns el Corinthian. La pròxima, que serà ja la penúltima d'aquesta temporada, la realitzarà el creuer Seven Seas Mariner el diumenge 25 d’octubre.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...