08/10/2015 Societat
El senyor Joan Esteve Soler, que ha donat els dos pisos a la Fundació Vimar. (Foto: Fundació Vimar).
La Fundació Vimar ha habilitat dos pisos perquè hi visquin persones especialment vulnerables. Aquests pisos estan situats a Palafrugell i els ha cedit un particular. La Fundació aconsegueix així que aquestes persones surtin del circuit assistencial i tinguin un sostre propi a canvi de pagar un lloguer assequible. De moment ja hi ha sis persones que hi viuen, tres en cada pis.
Els dos pisos han estat cedits per un propietari particular que, a més, també ha pagat el mobiliari i l'aixovar dels habitatges. El vicepresident de la Fundació Vimar, Jordi Sistach, explica a quins perfils s'adrecen els pisos i quins beneficis reben aquests usuaris.
Els usuaris paguen un lloguer assequible, els consums, la manutenció i també una persona que els tutela. Per a Jordi Sistach és un sistema molt operatiu i econòmicament molt favorable per als interessats.
La Fundació Vimar, que té la seva seu a Palamós, dóna atenció a persones amb discapacitació psíquica a la comarca del Baix Empordà. Ho fa a través de llars-residència, pisos tutelats i centres de treball adaptats. Ara incorpora aquesta oferta de pisos de lloguer comunitari i fa una crida a institucions o particulars que vulguin arribar a un acord per a cedir habitatges amb aquesta finalitat.
Totes les notícies:
24/10/2025 - Palamós demana activar el dispositiu de seguretat Kampai
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, ha demanat que s'activi al municipi el dispositiu de...
24/10/2025 - L'Ajuntament buscarà un lloc públic on onegi la senyera, sense renunciar a l'estelada
El Ple de l'Ajuntament de Palamós ha rebutjat aquesta setmana la moció de VOX que reclamava...
24/10/2025 - El Marella Voyager fa la penúltima escala de creuer d'aquest mes
Amb un total de 10, el mes d'octubre és el que té la major activitat d'escales de creuer...
24/10/2025 - Concert solidari 'Tu ho fas possible' a benefici de Creu Roja Palamós
Aquest diumenge, Creu Roja Palamós organitza l'onzena edició del concert solidari 'Tu ho fas...
24/10/2025 - Espectacle de dansa grupal 'How are you?', dins l'Ona~Dance
El festival de tardor de dansa contemporània Palamós Ona~Dance continuarà aquest dissabte al...
Notícies relacionades: