08/10/2015 Societat
El senyor Joan Esteve Soler, que ha donat els dos pisos a la Fundació Vimar. (Foto: Fundació Vimar).
La Fundació Vimar ha habilitat dos pisos perquè hi visquin persones especialment vulnerables. Aquests pisos estan situats a Palafrugell i els ha cedit un particular. La Fundació aconsegueix així que aquestes persones surtin del circuit assistencial i tinguin un sostre propi a canvi de pagar un lloguer assequible. De moment ja hi ha sis persones que hi viuen, tres en cada pis.
Els dos pisos han estat cedits per un propietari particular que, a més, també ha pagat el mobiliari i l'aixovar dels habitatges. El vicepresident de la Fundació Vimar, Jordi Sistach, explica a quins perfils s'adrecen els pisos i quins beneficis reben aquests usuaris.
Els usuaris paguen un lloguer assequible, els consums, la manutenció i també una persona que els tutela. Per a Jordi Sistach és un sistema molt operatiu i econòmicament molt favorable per als interessats.
La Fundació Vimar, que té la seva seu a Palamós, dóna atenció a persones amb discapacitació psíquica a la comarca del Baix Empordà. Ho fa a través de llars-residència, pisos tutelats i centres de treball adaptats. Ara incorpora aquesta oferta de pisos de lloguer comunitari i fa una crida a institucions o particulars que vulguin arribar a un acord per a cedir habitatges amb aquesta finalitat.
Totes les notícies:
23/10/2026 - Societat SSIBE planifica les seves prioritats a 2 anys amb un nou pla estratègic
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ja té enllestit i aprovat el seu Pla Estratègic...
23/10/2026 - Serveis Última escala de l'any del creuer Marella Explorer
Avui divendres hi torna a haver escala de creuer al port de Palamós. En aquest cas es tracta de...
23/10/2026 - Societat Les Kaòtikes recuperen el 'Mar de Birres' després de l'ajornament pel mal temps
Ara sí, demà dissabte està previst que finalment es pugui celebrar la vuitena edició del 'Mar...
23/10/2026 - Serveis La Cambra de Palamós participa en una missió comercial a Àlaba
La Cambra de Comerç de Palamós ha participat aquesta setmana al Retail Tour Àlaba, una missió...
23/10/2026 - Cultura Inici de l'exposició 'El fons d'indústries Montaner' i xerrada al MEC Espai Creatiu
Avui s'inaugura a la Capella del Carme l'exposició 'El fons d'indústries Montaner. Una fàbrica...
Notícies relacionades: