L'exposició de dibuix escolar obre els actes del centenari del 'Rafael'.

05/10/2015 Cultura


La barca de mitjana 'Rafael', al port de Palamós.

La barca de mitjana 'Rafael', al port de Palamós.

Amb la inauguració d’una exposició de dibuix escolar, avui s’obre oficialment el programa d’actes de celebració dels cent anys de la barca de mitjana ‘Rafael’, un dels elements més destacats del patrimoni marítim de Palamós. Són més de 200 dibuixos i murals realitzats per alumnes de quart de primària de diferents escoles de la comarca, que es podran veure fins al dia 17 d’octubre a la biblioteca municipal Lluís Barceló i Bou de Palamós.

Prèviament a això, en els darrers dies s'han fet visites escolars al 'Rafael' perquè els alumnes coneguessin el vaixell, Hi han pres part estudiants de quart de primària d'escoles de Palamós, Calonge, Vall-llobrega, Palafrugell i Mont-ras. L'objectiu de tot plegat era motivar-los a participar en un concurs de dibuix sobre el 'Rafael'. Hi ha més de 200 dibuixos que, des d'avui mateix, ja es poden veure a la biblioteca municipal de Palamós. Aquesta mateixa tarda es coneixeran els guanyadors del concurs. És el primer acte de celebració del centenari del 'Rafael'. De fet, s'ha creat una comissió per coordinar les actuacions. El seu cap visible, Jordi Salvador, explica què justifica la programació dels actes commemoratius.



El programa d'actes continuarà dissabte amb una xerrada-col·loqui i culminarà diumenge vinent amb una festa nàutica a la badia de Palamós que vol reunir un centenar de vaixells al voltant del 'Rafael'.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...