23/09/2015 Societat
L'alcalde de Calonge, al centre, en la reunió de la FEMP. (Foto: Ajuntament de Calonge).
L'alcalde de Calonge, Jordi Soler, de Convergència i Unió, ha renovat el càrrec de membre del Consejo Territorial de la Federación Española de Municipios y Provincias. El Ple d'aquesta entitat, que es va celebrar aquest darrer cap de setmana, ha renovat la confiança a Soler, que en forma part des de l'any 2011.
El consell està format pel president de la federació, el vicepresident i 61 membres més. Entre ells, i a més de Jordi Soler, hi ha set alcaldes catalans més. El de Calonge, però, és l'únic representant de la demarcació de Girona. A la Federación Española de Municipios y Provincias hi estan afiliats el 90 per cent dels ens locals de l'Estat. El president de l'entitat és l'alcalde de Vigo, el socialista Abel Caballero. Entre les competències del consell territorial de la federació hi ha fer complir les resolucions del Ple, aprovar el seu reglament de règim interior i tractar els assumptes que per la seva urgència no poden esperar al plenari, que es fa cada quatre anys.
Totes les notícies:
02/07/2026 - Obres i Urbanisme Maria Puig demana consens i respecte al criteri tècnic per decidir on es farà la futura depuradora nova
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava està treballant en un estudi d'alternatives per a la...
02/07/2026 - Societat L'escola Els Àngels va acabar el curs un dia abans per insectes en una aula
El curs escolar 2025-2026 va posar el punt i final el 19 de juny passat, però a l'escola...
02/07/2026 - Societat La Capella del Carme inaugura l'exposició 'Menja. Actua. Impacta', sobre alimentació saludable i sostenible
Avui s'ha inaugurat a la Capella del Carme l'exposició 'Menja. Actua. Impacta', sobre alimentació...
02/07/2026 - Cultura Cinema a La Gorga amb 'Estrany riu', i col·loqui amb la directora de càsting
El Teatre La Gorga de Palamós acollirà aquest vespre la primera projecció de l'estiu dins el...
02/07/2026 - Cultura La Biblioteca Municipal obre la temporada de contes infantils al passeig del Mar
Ja som al mes de juliol i, com cada any durant els mesos d'estiu, la Biblioteca Municipal de...