16/09/2015 Societat
Imatge interior del nou establiment. (Foto: Hotel Marina).
L'emblemàtic hotel Marina de Palamós acaba d'iniciar una nova etapa amb la seva reobertura, amb un procés de renovació integral de les seves instal·lacions. Després d'haver tancat portes, l'establiment ofereix ara una nova imatge amb un servei d'hotel que es va posant en marxa de forma progressiva, restaurant i bar-cocteleria.
Sota la direcció i propietat de Pere Plaja, l'hotel Marina va ser un dels hotels més coneguts de Palamós, des dels anys 60 del segle passat. Plaja va morir l'any 2012 però els seus descendents ja li havien agafat el relleu per donar continuïtat al projecte. Aquesta trajectòria, però, va ser curta i el Marina va tancar portes fa un parell d'anys. L'edifici va ser adquirit per l'empresari palamosí Lluís Camós, que ha promogut una ambiciosa renovació del vell hotel, canviant-li completament la imatge. Joan Manel Font és un dels membres del nou equip de l'hotel Marina. Ell ha explicat a Ràdio Palamós com s'ha orientat el nou projecte.
L'hotel Marina, reobert des de fa tot just cinc setmanes, disposa de 56 habitacions de les quals, però, de moment només estan obertes 12. La resta ho aniran fent poc a poc fins que, de cara a l'any que ve, l'hotel ja funcioni a ple rendiment. El restaurant disposa d'un menú diari al migdia, que es pot consultar a través de Facebook, i d'un menú especial de vespre i cap de setmana, a banda del servei a la carta. 'Rumbo a El Cairo' és el nom del bar-cocteleria amb terrassa que obre a les vuit del matí amb esmorzars, continua amb aperitius, berenars i una àmplia oferta de còctels i copes en horari nocturn.
Totes les notícies:
03/07/2026 - Societat Sostre Cívic lliura les claus de la promoció 'Terra de mar'
L'entitat Sostre Cívic va lliurar ahir a la tarda les claus dels 34 pisos que formen part de...
03/07/2026 - Obres i Urbanisme El Parlament reclama al Govern el calendari del futur hospital de Palamós nou
El Parlament de Catalunya ha aprovat per unanimitat una moció presentada per Esquerra Republicana...
03/07/2026 - Serveis Marella Cruises inicia les seves escales de juliol a Palamós amb l'Explorer
Avui continuen les escales de creuer al port de Palamós, amb la segona de les 9 que la...
03/07/2026 - Cultura Comença la 13a edició del festival Rumb(A)Palamós
Avui es posa en marxa la tretzena edició del festival musical d'estiu Rumb(A)Palamós, que...
03/07/2026 - Cultura Nova edició del fòrum de debat polític 'Europa en Blau', al castell de Calonge
Per sisena vegada, el castell de Calonge es convertirà demà dissabte en l'escenari de la jornada...