L'Ajuntament reordenarà la planta baixa per millorar l'atenció al ciutadà.

04/09/2015 Obres i Urbanisme


Actual aspecte del vestíbul principal de l'Ajuntament, amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana.

Actual aspecte del vestíbul principal de l'Ajuntament, amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana.

L'Ajuntament de Palamós aprovarà en el Ple que es farà dimarts que ve el projecte de reordenació de l'espai de la planta baixa de la casa consistorial. L'objectiu és dotar de més lloc l'Oficina d'Atenció Ciutadana, de manera que els usuaris s'hi sentin més còmodes i els resulti més senzill realitzar les gestions que necessitin. Es preveu que l'espai remodelat ja pugui funcionar a començament de l'any que ve.

L'Oficina d'Atenció Ciutadana és un espai que pretén facilitar els tràmits i gestions municipals. Entre els que s'hi fan amb més freqüència hi ha l'atenció de demandes d'informació, lliurar impresos, gestionar el registre d'entrada de documents o el lliurament de certificats digitals. L'espai està situat en el vestíbul de la Casa de la Vila, amb entrada pel carrer Major. El primer que es vol resoldre és el problema de barreres arquitectòniques i redistribuir la superfície de manera que faci un circuit en forma d'ela, amb sortida en direcció a la plaça del Forn. Maria Puig, regidora d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Palamós, ho ha explicat a aquesta emissora.



El projecte d'obres s'aprovarà en el Ple ordinari que es farà aquest pròxim dimarts. La despesa de les actuacions serà d'uns 50 mil euros i es preveu que estiguin enllestides a la tornada de les vacances de Nadal.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...