04/09/2015 Societat
El creuer Thomson Dream, en una anterior estada a Palamós. (Foto: Anna Pérez).
El creuer Thomson Dream visita avui el port de Palamós. És el que hi fa més escales aquest any, amb un total de set, i la d'aquest divendres ja és la cinquena. El creuer ha arribat a les nou, procedent del port d'Ajaccio, a l'illa de Còrsega, i salpa a les cinc de la tarda amb Palma de Mallorca com a destí. El vaixell porta en aquest viatge uns 1.500 passatgers, majoritàriament del Regne Unit, i més de 600 tripulants.
Aquestes escales són especialment apreciades ara que ja comencem a deixar enrere la temporada alta d'estiu. Per aquest motiu, des de l'associació de comerciants Fecotur es posa en pràctica un dispositiu per informar els passatgers. Ho explica el president de l'entitat, Jordi Francesch.
La d'avui amb el Thomson Dream és la 23a escala d'aquest any a Palamós, de les 36 que hi ha programades. També és la primera del mes de setembre. En total n'hi haurà sis, que protagonitzaran vaixells com l'Island Escape, el Seabourn Sojourn, el Costa Mágica o l'Amadea.
Totes les notícies:
18/08/2026 - Política Som-hi vol revisar els accessos a la platja Gran i demana una Junta de Portaveus
18/08/2026 - Política Raül Núñez (JuntsxCat) reclama ampliar el servei de socorrisme a les platges
El candidat de Junts per Catalunya a l'alcaldia de Palamós en les eleccions municipals de l'any...
18/08/2026 - Cultura Les Braves ja preparen el segon Bingo Musical Català
Per segon any consecutiu, la colla Les Braves celebrarà la Diada de l'Onze de Setembre a Palamós...
18/08/2026 - Esports Un grup de joves de Palamós i Sant Antoni arriba a la semifinal del Campionat del món de hip hop
Un grup de ballarins joves de Palamós i de Sant Antoni han aconseguit arribar a les semifinals de...
17/08/2026 - Cultura Avui comença el II Curs internacional de flauta travessera de Palamós
Amb la benvinguda als alumnes i l'acte oficial d'inauguració, aquest matí comença la segona...