18/08/2015 Esports
Joan Mármol en una roda de premsa, en imatge d'arxiu.
Quan falten pocs dies per a l'inici de la competició de lliga, el Palamós Club de Futbol ha decidit prescindir de dos jugadors de la seva plantilla. Es tracta d'Àlex Fernández, que va cedit al Banyoles, i del rus Arsen Khyrkhyrian, que no ha convençut els tècnics en aquesta pretemporada. A banda, el central gallec Jorge Segura, que estava en període de prova amb el conjunt palamosí, també farà les maletes.
Àlex Fernandez anava a començar ja el seu tercer curs vinculat al primer equip del Palamós. Finalment, però, el club ha decidit cedir-lo fins al 30 de juny de l'any que ve, i el seu destí és el Banyoles. En el cas del lateral dret rus Arsen, el Palamós el va fitxar ja la temporada passada però no el va poder fer debutar per problemes burocràtics. Finalment, aquest estiu el va incorporar a la plantilla però el seu rendiment durant la pretemporada no ha estat l'esperat. Ara caldrà veure si la solució passa per trencar el lligam definitivament o per una cessió temporal a un equip de Primera Catalana. Fa uns dies, després del partit contra el Llagostera, l'entrenador del Palamós, Joan Mármol, ja avisava que hi podria haver canvis abans de començar la lliga.
Qui tampoc vestirà aquesta temporada la samarreta del Palamós serà el defensa Jorge Segura. En aquest cas, però, el jugador només estava a prova i no formava part de la plantilla. El club estudiarà ara si ha de fer alguna incorporació més per reforçar el grup, després d'aquestes baixes. Demà, darrer amistós de la pretemporada contra el Qatar Sports i, diumenge, debut a la lliga del grup català de la Tercera Divisió, al camp del Sabadell B.
Totes les notícies:
19/08/2026 - Serveis L'Ajuntament farà un estudi econòmic de viabilitat de la línia marítima amb les Illes Balears
19/08/2026 - Serveis Palamós participarà del 5 al 12 d'octubre en la quarta edició de 'La Comerçiada'
La Federació d'Organitzacions Empresarials de Girona (FOEG), les cambres de comerç de Girona i...
19/08/2026 - Societat Oncolliga Palamós ja ven tiquets per a la botifarrada popular al passeig
Oncolliga Palamós ja prepara la seva tradicional botifarrada solidària d'estiu destinada a...
19/08/2026 - Medi Ambient SOS Costa Brava i el CN Palamós organitzen una nedada per reivindicar un mar més segur
La plataforma d'entitats SOS Costa Brava i el Club Natació Palamós reivindicaran aquest diumenge...
19/08/2026 - Cultura Mariona Escoda actua avui al F'Estiu de Calonge i Sant Antoni
Després d'una pausa de 3 dies, el festival F'Estiu de Calonge i Sant Antoni reprendrà avui la...