14/08/2015 Cultura
La Interludi Band posarà música a 'Postres de músics'. (Foto: Interludi).
La fusió entre música i gastronomia tanca demà la 48a edició d'Interludi-Festivals de Música de Calonge. Es tracta de la proposta 'Postres de músics' que combinarà la música de la Interludi Band, amb les creacions culinàries del xef Quim Casellas. L'escenari, com és habitual, el pati d'armes del Castell de Calonge, a partir de dos quarts d'onze de la nit.
El director d'Interludi, Albert Fort, parla d'aquest maridatge gastronòmic i musical que han preparat com a cloenda d'aquesta edició 2015.
Interludi ha comptat aquest any amb un cicle de quatre concerts que han refermat l'esperit eclèctic del festival. A l'obertura a càrrec de Raimon va seguir el concert d'Anna Roig i l'Ombre de ton chien, i de Joana Serrat. La setmana passada, la pluja va ajornar 24 hores el triple concert de Pau Vallvé, Maika Makovsky i Mazoni. Demà, amb 'Postres de músics' cau el teló de l'Interludi 2015.
Totes les notícies:
10/08/2026 - Societat Comencen 3 jornades de donació de sang al passeig de Palamós
Des d'avui dilluns i fins demà passat dimecres, l'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà...
10/08/2026 - Cultura 3 concerts de l'Amb So de Cobla han superat els 2.000 espectadors
La desena edició del festival Amb So de Cobla va tancar portes aquest dissabte passat a l'Àgora...
10/08/2026 - Societat L’OncoMusicFest i Costa Beats aporten més de 18.000 euros a la campanya 'Com a casa!'
Les organitzacions de l'OncoMusicFest i del CostaBeats han lliurat a Serveis de Salut Integrats del...
10/08/2026 - Serveis La proposta europea d'incrementar l'IVA a l'hostaleria genera debat
La Comissió Europea ha demanat a Espanya augmentar l'IVA al sector hoteler i al de la...
10/08/2026 - Medi Ambient Crida als pescadors nocturns de platja perquè no deixin brutícia
A l'estiu, cada cop és més habitual veure practicants de pesca recreativa que s'instal·len a les...