Segona entrega d''El cucurutxo': 'Un dia rúfol'.

11/08/2015 Cultura


Ja podeu veure al web de Ràdio Palamós el segon capítol de la sèrie de vídeos estiuencs 'El cucurutxo'. Ara que diuen que ens vindran dies de pluja i poca calor, el nostre reporter Carles Ribas, ens explica com són els dies d'estiu sense sol. Testimonis de cambrers, banyistes o passejants, explicant les seves experiències d'estiu en 'Un dia rúfol'.

Aquest és el títol del vídeo que teniu disponible a la videoteca del web palamoscomunicacio.cat. Alternant els reportatges divulgatius habituals amb la sèrie 'El cucurutxo', que us acompanyarà la resta d'estiu amb temes i propostes propis d'aquesta època de l'any. Carles Ribas i Carles Pastor són els responsables de la producció i realització dels reportatges.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...