07/08/2015 Cultura
Lluís Mercader, en una imatge d'arxiu als estudis de Ràdio Palamós.
El biòleg palamosí Lluís Mercader tanca avui el cicle de tres conferències, programat aquest estiu dins les activitats mediambientals que organitza l'Ajuntament de Palamós. Sota el títol 'Hi ha peixos al mar?', que també dóna nom a un dels seus llibres, Mercader parlarà de la vida marina a la Costa Brava i la seva riquesa i varietat d'espècies de peixos.
La diversitat de substrats que hi ha al litoral de Palamós és una de les raons que expliquen la gran riquesa ictiològica de la zona. Al llarg de la xerrada, Lluís Mercader descriurà els diferents tipus de fons i els peixos que hi habiten. Cap a 500 espècies en tot l'anomenat 'Mar català', explica l'investigador. La majoria d'elles, però, desconegudes per al gran públic.
Mitjançant les il·lustracions que ell mateix realitza, Mercader donarà també una visió més aproximada de la riquesa dels nostres fons marins. La seva conferència, organitzada per l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós, comença a les vuit del vespre i es fa al Museu de la Pesca. L'entrada és gratuïta.
Totes les notícies:
29/07/2026 - Serveis FECOTUR vol que el comerç ofereixi valor afegit per combatre les compres 'online'
El comerç electrònic s'ha convertit en el principal enemic de les botigues de proximitat. La...
29/07/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa escala avui amb 1.900 turistes britànics
La naviliera més fidelitzada a les escales de creuer al port de Palamós, la britànica Marella...
29/07/2026 - Societat Un jove futur patró de pesca basc es forma fent pràctiques a Palamós
L'Organització de Productors Pesquers de Palamós col·labora amb altres territoris pesquers per...
29/07/2026 - Societat Fins divendres encara es poden fer inscripcions per a l'EMAP
L’Escola Municipal d’Adults de Palamós finalitzarà aquest divendres vinent, 31 de juliol, el...
29/07/2026 - Serveis L'hostaleria gironina, a favor del retorn del peatge a l'AP7
La Federació d'Hostaleria i Turisme de les comarques de Girona està a favor que l'autopista AP7...