31/07/2015 Cultura
Gertrudis tanca avui el cicle Rumb(A) Palamós.
Sant Joan celebra aquest cap de setmana la seva tradicional Festa Major. Ho fa amb un programa d'actes entre els quals destaca, un any més, el sopar popular que tindrà com a escenari la plaça de Mossèn Gumersind. Aquest sopar es farà demà a la nit, a partir de les nou, i comptarà amb la música en viu del grup Genion's.
Com és habitual, l'organització posa les taules i les cadires i cadascú s'ha de portar de casa el sopar, els plats i els coberts. Durant la vetllada també hi haurà el sorteig de diversos premis. Abans d'això, però, la Festa Major de Sant Joan haurà començat el mateix dissabte, a les sis de la tarda, amb la inauguració de l'exposició 'Masos de Vila-romà, de les pedres a les maquetes'. És un recull de maquetes confeccionades per Antoni Romero, que es podrà veure durant el cap de setmana a la sala polivalent de la plaça de Mossèn Gumersind. Finalment, les propostes de la Festa Major de Sant Joan pel diumenge seran una activitat de coneixement de les Gavarres, adreçada a la mainada, un espectacle de malabars a càrrec de Blacktree i una audició de sardanes amb la cobla La Bisbal Jove.
I recordeu que avui divendres es posa el punt i final a l'edició d'aquest any del festival Rumb(A) Palamós. El darrer concert el protagonitza el grup Gertrudis i es fa al parc del Convent dels Agustins, a les deu de la nit. El festival és una iniciativa de les àrees de Cultura i de Turisme de l'Ajuntament de Palamós. El cicle ha comptat aquest any amb un total de cinc concerts.
Finalment, avui divendres també hi ha la segona conferència del cicle d'activitats d'estiu de l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós. Es fa a les vuit del vespre al Museu de la Pesca. Avui, el biòleg i naturalista, Josep Maria Dacosta, parlarà del patrimoni natural de la Costa Brava.
Totes les notícies:
05/08/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós ha immobilitzat 60 patinets aquest any
La Policia Local de Palamós ha requisat uns 60 patinets en el que portem d'any, fruit dels...
05/08/2026 - Societat L'atur a Palamós trenca 4 mesos de baixades i repunta una mica al juliol
L'atur registrat a Palamós va pujar lleugerament durant el mes de juliol, segons les dades de...
05/08/2026 - Cultura Montgrins i La Principal de la Bisbal protagonitzen el Concert de Sardanes de la Costa Brava
El festival Amb So de Cobla es va estrenar ahir a la nit a Palamós amb el concert de l'Orquestra...
05/08/2026 - Medi Ambient Comuns pregunta al Govern pel sabotatge de boies a Castell-Cap Roig
El Grup de Comuns al Parlament de Catalunya ha demanat explicacions al Govern de la Generalitat pel...
05/08/2026 - Societat Els productors pesquers de Mallorca estudien el model de Palamós
L'Organització de Productors Pesquers de Palamós ha rebut aquesta setmana la visita d'una...
Notícies relacionades: