30/07/2015 Societat
La nova composició de la Mancomunitat de municipis. (Foto: Ajuntament de Palamós).
Aquesta setmana s'ha constituït oficialment la nova Mancomunitat de Municipis de Palamós, Calonge i Vall-llobrega. És el procés de renovació de càrrecs derivat dels resultats que van donar les eleccions municipals del passat 24 de maig. La principal novetat és que Palamós i Calonge en compartiran la presidència, dos anys cadascun. El primer tram el presidirà el primer tinent d'alcalde de l'ajuntament calongí, Joan Caner.
La Mancomunitat està formada per cinc regidors de Palamós, quatre de Calonge i dos de Vall-llobrega. Els representants palamosins són l'alcalde Lluís Puig i els regidors Jordi Pallí, Joan Gea, Maria Puig i Xavier Lloveras. En representació de Calonge hi ha l'alcalde Jordi Soler i els regidors Albert Ros, Joan Caner i Mercè Orduña. Per últim, Vall-llobrega hi aporta l'alcalde Rufino Guirado i el regidor Òscar Izquierdo. Els tres municipis van proposar compartir el mandat, pel que fa a la presidència. Vall-llobrega hi ha renunciat, de manera que els quatre anys se'ls repartiran Palamós i Calonge, dos i dos. Des d'ara i fins al 2017, el president de la Mancomunitat serà el primer tinent d'alcalde de Calonge, Joan Caner. Ell ha explicat a Ràdio Palamós que, consumat el projecte de la piscina coberta mancomunada, ara s'han d'assumir més reptes.
La Mancomunitat de Palamós, Calonge i Vall-llobrega es va crear fa gairebé vint anys per impulsar el projecte de la piscina coberta que, malgrat tot, no va ser una realitat fins fa tot just un any i mig.
Totes les notícies:
04/06/2025 - Palamós té la xifra més baixa d'atur registrat en un maig, des d'abans del 2008
Palamós ha tancat el mes de maig passat amb 523 persones apuntades a les llistes de demandants de...
04/06/2025 - L'empresari Juli Torrent replica a l'alcalde que en el Ple va parlar per tots els paradistes del Mercat
L'empresari Juli Torrent, de Peixos Torrent, assegura que en la intervenció que va fer davant el...
04/06/2025 - JuntsxCat hagués posat les parades del Mercat a la primera planta
El grup de Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, creu que les obres del...
04/06/2025 - L'Ajuntament de Palamós va fer l'any passat el 72 % de la contractació prevista
L'Ajuntament de Palamós va completar gairebé 3 de cada 4 procediments de contractació que havia...
04/06/2025 - Juntos X ELLOS convoca avui una concentració per la pau
L'entitat palamosina Juntos X ELLOS, que promou accions de solidaritat local i internacional...
Notícies relacionades: