28/07/2015 Societat
Un moment del Ple extraordinari que es va fer el dia 7 de juliol.
L'Ajuntament de Palamós fa avui el primer Ple ordinari del nou mandat municipal. La sessió comença a les vuit del vespre i té divuit punts en l'ordre del dia. Entre ells hi ha tres mocions presentades pel grup de la Candidatura d'Unitat Popular. És el segon Ple que l'Ajuntament celebra aquest mes de juliol, després de l'extraordinari de presentació del cartipàs municipal i d'aprovació de les retribucions dels membres de la Corporació.
Entre els punts que es debatran en el Ple d'avui hi ha l'aprovació inicial del projecte d'obres per construir una zona d'aparcament al carrer d'Almogàvers. En l'apartat d'obres també hi ha el projecte de reforma dels serveis de la planta baixa de l'Aula d'Aprenentatge. El plenari d'avui servirà també per debatre l'aprovació del Compte General del pressupost 2014 de l'Ajuntament de Palamós, i tres mocions presentades pel grup de la CUP, en l'oposició municipal. Les mocions demanen, respectivament, el canvi de nom del carrer de Remigi Rubau i Morató, l'impuls de la democràcia participativa i la instal·lació de cartelleres públiques a carrers i places de Palamós. El d'avui és el primer Ple ordinari que celebra el nou ajuntament de Palamós sortit de les eleccions municipals del passat 24 de maig. Anteriorment, fa tres setmanes, se'n va fer un d'extraordinari que va servir, entre altres temes, per notificar el cartipàs municipal i per aprovar les retribucions que cobraran els regidors i regidores.
Totes les notícies:
14/05/2026 - Successos Detingut dos cops en dos dies per robatoris violents, lesionant de consideració una víctima
Els Mossos d'Esquadra han detingut en dues ocasions, al llarg d'aquesta setmana i amb només dos...
14/05/2026 - Societat L'Ajuntament vol aclariments legals abans de complir la sentència pel complement salarial de la Policia Local
L'Ajuntament de Palamós diu que està pendent de consultes legals per aclarir de quina manera...
14/05/2026 - Política Som-hi demana al govern que pagui ja els factors retributius reconeguts judicialment als policies locals
Som-hi per Palamós i Sant Joan portarà al Ple municipal del dimarts vinent l'afer dels factors...
14/05/2026 - Serveis Les platges de Palamós recuperen les dutxes, 4 anys després
Per primera vegada des de l'any 2022, les platges de Palamós tornaran a tenir servei de dutxes...
14/05/2026 - Serveis Escala del creuer Sea Cloud Spirit
El port de Palamós rep avui la visita del creuer Sea Cloud Spirit, de la naviliera Sea Cloud...
Notícies relacionades: