28/07/2015 Esports
Embarcacions d'Optimist a la badia de Palamós.
El Club de Vela Palamós organitza cursos de navegació a vela durant tot l'estiu. S'hi poden apuntar nens des dels sis anys, fins a adults. Hi ha cursos d'iniciació però també per als qui ja saben navegar i busquen perfeccionar-ne la tècnica. El Club calcula que al final de l'estiu hauran passat per aquests cursos unes 300 persones.
La directora del Club de Vela Palamós, Anna Cuxart, ha explicat a aquesta emissora quin és el perfil habitual dels usuaris dels cursos.
Els cursos de vela es fan en horari de matí, de deu a una, o de tarda, de quarts de cinc a quarts de vuit. Anna Cuxart parla del tipus d'embarcacions que s'utilitzen, en funció dels coneixements que tenen els usuaris.
Els cursos d'estiu del Club de Vela Palamós es contracten per setmanes naturals i encara n'hi haurà durant tot el mes d'agost. El preu d'un curs d'una setmana de durada està per sota dels 200 euros. També hi ha la possibilitat de contractar hores de tecnificació amb un entrenador personal, o paquets familiars.
Totes les notícies:
26/06/2026 - Cultura La màgia dels focs artificials posa la cloenda a la Festa Major de Palamós
La darrera jornada de la Festa Major de Palamós 2026 comença amb una activitat patrimonial. Es...
25/06/2026 - Cultura Activitats per a tots els públics en el penúltim dia de la Festa Major de Palamós
Avui és dijous i a Palamós continua desplegant-se el programa de la Festa Major 2026. El repassem...
24/06/2026 - Cultura Festivitat de Sant Joan farcida d'actes de Festa Major
Palamós celebra avui la festivitat de Sant Joan, amb la seva Festa Major ja en marxa. Un munt...
23/06/2026 - Cultura El pregó de l'Associació d'Afectades de Fibromiàlgia obre avui la Festa Major de Palamós
La Festa Major de Palamós 2026 es posarà en marxa oficialment a partir de les 8 d'aquest vespre,...
23/06/2026 - Política L'Ajuntament haurà de revisar el tancament del pressupost de l'any passat
La Intervenció de l'Ajuntament de Palamós ha detectat errors materials en el tancament del...
Notícies relacionades: