23/07/2015 Cultura
Raimon actua aquest dissabte a Calonge. (Foto: tornaveu.cat).
Aquest dissabte arrenca l'edició 2015 del festival Interludi de Calonge. Són quatre nits de concerts, fins al dia 15 d'agost, que comencen demà passat amb l'actuació del cantautor Raimon. Interludi és un format innovador que, des de l’any 2011, ha donat continuïtat al tradicional Festival de Música de Calonge.
Un any més, Interludi aposta per una oferta musical eclèctica que combina diferents gèneres. La proposta s'inicia aquest dissabte amb l'actuació, a partir de dos quarts d'onze de la nit, del cantautor de Xàtiva, Raimon. El director d'Interludi, Albert Fort, n'ha parlat per a Ràdio Palamós.
El dia 1 d'agost, el protagonisme a Interludi serà per a Joana Serrat i per a Anna Roig i L'ombre de ton chien. La programació continuarà una setmana després amb un triple concert que anirà a càrrec de Pau Vallvé, Maika Makovski i Mazoni. L'Interludi 2015 es tancarà el 15 d'agost amb la vetllada titulada 'Postres de músics', una proposta que combinarà la gastronomia del xef Quim Casellas, amb una estrella Michelin, i l'actuació de la Interludi Band.
Totes les notícies:
09/05/2025 - Els inspectors de pesca reclamen millores laborals
Els inspectors de pesca continuen amb la vaga indefinida que van començar el 3 de març passat, i...
09/05/2025 - 3 escales de creuer al port, entre avui i el diumenge
Avui divendres tornen les escales de creuer al port de Palamós. Ens visita el vaixell Marella...
09/05/2025 - Mostra del Disc Antic als jardins de l'1 d'Octubre
L'entitat Club de Fans dels 60's, 70's i 80's organitza demà dissabte una nova edició de la...
09/05/2025 - Sortida guiada d'observació natural, aquesta tarda
L'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós organitza aquesta tarda una sortida...
09/05/2025 - El Laboratori d'Idees Empresarials premia 3 projectes de l'Institut de Palamós
El Consell Comarcal del Baix Empordà ha lliurat aquesta setmana els premis del 15è Laboratori...
Notícies relacionades: