20/07/2015 Política
Martí Fonalleras, a la dreta, amb el president sortint, Jordi Vilà. (Foto: ERC).
El regidor d'Esquerra Republicana de Catalunya a l'Ajuntament de Calonge, Martí Fonalleras, és el nou president de l'executiva comarcal del partit al Baix Empordà. Fonalleras relleva en aquest càrrec Jordi Vilà, de Sant Feliu de Guíxols, i l'ocuparà durant els pròxims quatre anys. En la nova executiva també hi ha els palamosins Joan Gasull, a la secretaria d'Administració i Finances, i Maria Puig com a vocal.
Els càrrecs es van triar en un congrés comarcal que es va fer fa uns dies a Palamós. El nou president d'Esquerra Republicana de Catalunya al Baix Empordà, Martí Fonalleras, explica quins seran els seus principals objectius en aquest mandat.
Fonalleras destaca el moment clau que viu Catalunya en clau de país.
Martí Fonalleras és el portaveu del grup d'ERC a l'Ajuntament de Calonge. Després de set anys governant amb Convergència i Unió, ara ha quedat en l'oposició malgrat haver passat de dos a cinc regidors.
Totes les notícies:
21/09/2026 - Política Som-hi reclama suspendre les llicències d'obertura de determinats perfils comercials
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós,...
21/09/2026 - Obres i Urbanisme Greenpeace inclou la pineda d'en Gori dins els espais litorals amenaçats pel ciment
Un informe de Greenpeace alerta sobre 7 punts de la Costa Brava on hi ha actuacions urbanístiques...
21/09/2026 - Política La CUP demana una revisió d'ofici del POUM
El grup de la Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà, va aprofitar aquest darrer Ple...
21/09/2026 - Serveis Promoció Econòmica convoca dues jornades formatives pel comerç de Palamós
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós prepara dues jornades formatives...
21/09/2026 - Serveis Més de 1.300 persones han fet servir el bany adaptat a les platges de Calonge i Sant Antoni
El servei 'La platja a l'abast de tothom' de Calonge i Sant Antoni ha fet aquest estiu passat un...