17/07/2015 Obres i Urbanisme
Obres del clavegueram al carrer d'Aubi.
Aquest migdia han de quedar enllestides les obres de substitució del clavegueram al carrer d'Aubi, entre els carrers d'Aragó i Rosselló. Les obres han obligat a tancar al trànsit rodat aquest tram des del passat dimarts. Els treballs s'han hagut de realitzar amb caràcter urgent perquè el clavegueram d'aquest tram estava molt deteriorat.
Un cop realitzades les reparacions convenients, les rases es tapen amb formigó, en espera de l'asfaltatge de tot el carrer d'Aubi, que es farà a l'octubre. Jordi Pallí, regidor d'urbanisme de l'Ajuntament de Palamós.
Les obres de substitució del clavegueram les ha fet l'empresa CAPPSA, concessionària de la gestió i manteniment de la xarxa. El motiu de l'actuació és que aquesta part estava molt envellida i gairebe s'havia col·lapsat. A partir de l'octubre és farà el canvi no urgent dels tubs de la resta del carrer d'Aubi.
Totes les notícies:
03/07/2026 - Successos El foc de les Gavarres ja ha cremat prop d'un miler d'hectàrees i té un potencial de 10.000
Els Bombers de la Generalitat treballen intensament per embridar el foc que s'ha declarat aquest...
03/07/2026 - Successos Protecció Civil manté confinats 7 municipis al voltant de les Gavarres
Protecció Civil de la Generalitat ha escalat el pla Infocat de la fase d'alerta a la...
03/07/2026 - Serveis 'Palamós i Sant Joan Més Blau!', nova marca del servei de neteja i residus
L'Ajuntament de Palamós ha presentat avui el nou servei de recollida de residus, neteja viària i...
03/07/2026 - Societat Sostre Cívic lliura les claus de la promoció 'Terra de mar'
L'entitat Sostre Cívic va lliurar ahir a la tarda les claus dels 34 pisos que formen part de...
03/07/2026 - Obres i Urbanisme El Parlament reclama al Govern el calendari del futur hospital de Palamós nou
El Parlament de Catalunya ha aprovat per unanimitat una moció presentada per Esquerra Republicana...
Notícies relacionades: