17/07/2015 Cultura
El grup 9Son actua avui al Rumb(A) Palamós. (Foto: 9Son).
El festival Rumb(A) Palamós travessa avui l'equador de la seva programació, amb el tercer dels cinc concerts previstos. En aquesta ocasió la formació convidada és 9Son i l'escenari de la seva actuació és el parc del Convent dels Agustins. El concert comença a les deu de la nit i és gratuït. Rumb(A) Palamós continuarà divendres vinent amb la presència de La Málaga Rumba i acabarà el darrer dia de juliol amb l'actuació del grup Gertrudis.
Canviant de registre, demà dissabte continuen les activitats del programa 'Aquest estiu, descobrir el litoral de Palamós', organitzat per l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament. Es tracta, en aquest cas, d'un itinerari guiat a peu amb sortida al passeig del Mar i que ressegueix el litoral i el camí de ronda, fins a la platja de Castell. Recordeu que és una activitat gratuïta però que cal que us apunteu abans contactant amb la mateixa Àrea de Medi Ambient, al mail educacioambiental@palamos.cat o al telèfon 972 27 72 00.
D'altra banda, aquest dissabte hi ha una activitat de tast de productes alimentaris gironins, al Mercat Municipal de Palamós. La demostració anirà a càrrec del cuiner Pep Nogué, col·laborador del programa 'Divendres', de TV3. És una iniciativa de la xarxa de productes Girona Excel·lent i es farà al matí, d'onze a una, amb l'oportunitat de tastar fesols, foie gras, arròs, anxova, poma, galetes, oli o vi.
I tanquem aquest bloc de notícies breus tornant al terreny de la cultura perquè demà arriba a Palamós el dotzè Festival de Guitarra de Girona. A dos quarts de nou del vespre, al teatre La Gorga, Pedro Burruezo i la Bohèmia Camerata presenten un concert amb un repertori d'arrels medievals, acompanyats de la Coral Cypsella. El preu de l'entrada és de 10 euros a taquilla, i de 8 si es compra anticipadament al web festivalguitarragirona.es.
Totes les notícies:
19/05/2026 - Política Ple ordinari del mes de maig a l'Ajuntament de Palamós
L'Ajuntament de Palamós convoca a les 6 d'aquesta tarda el Ple ordinari municipal del mes de maig....
19/05/2026 - Cultura El 19è festival 'Palamós Terra de Mar' se centra en la recerca científica al mar
El port de Palamós es prepara per acollir, aquest cap de setmana que ve, la 19a edició del...
19/05/2026 - Societat Sessions participatives del Pla Local de Joventut 2027-2030
Aquesta setmana hi ha dues sessions obertes a la participació del jovent de Palamós, per aportar...
19/05/2026 - Esports Palamós CF-Viladecans, a la semifinal de la promoció d'ascens a la Lliga Elit
El Palamós Club de Futbol s'enfrontarà al Viladecans en una de les semifinals de la promoció...
18/05/2026 - Medi Ambient Projecte del Museu de la Pesca per repoblar espècies de peix autòctones
El Museu de la Pesca de Palamós impulsa un programa per reduir la pèrdua de la biodiversitat...