14/07/2015 Societat
Els Mossos d'Esquadra reforcen durant l'estiu la vigilància als municipis costaners.
Els Mossos d'Esquadra reforcen durant l'estiu la presència i la vigilància en els municipis de costa on es concentra un major nombre de turistes. Per a fer-ho, es complementen les dotacions d'agents en 25 de les 89 unitats de seguretat ciutadana existents. L'objectiu és garantir la seguretat dels gairebé 16 milions de turistes que cada any visiten Catalunya.
La policia de la Generalitat considera que la seguretat és un factor clau per a aconseguir un servei de qualitat per a aquests turistes. Els Mossos d'Esquadra donen resposta a aquesta necessitat amb una estratègia basada en la prevenció i la proximitat i l’atenció al ciutadà. Xavier Porcuna és intendent del cos de Mossos d'Esquadra.
Els municipis turístics de costa multipliquen durant l'estiu el volum de la seva població. Aixó els fa més vulnerables a la comissió de delictes, especialment furts i robatoris. L'intendent Xavier Porcuna explica que un dels objectius prioritaris és combatre els delinqüents multireincidents.
En aquests perìodes de l'any amb més ocupació en els municipis turístics, els Mossos d'Esquadra donen una importància fonamental a la col·laboració amb les policies locals.
Totes les notícies:
19/05/2026 - Política Ple ordinari del mes de maig a l'Ajuntament de Palamós
L'Ajuntament de Palamós convoca a les 6 d'aquesta tarda el Ple ordinari municipal del mes de maig....
19/05/2026 - Cultura El 19è festival 'Palamós Terra de Mar' se centra en la recerca científica al mar
El port de Palamós es prepara per acollir, aquest cap de setmana que ve, la 19a edició del...
19/05/2026 - Societat Sessions participatives del Pla Local de Joventut 2027-2030
Aquesta setmana hi ha dues sessions obertes a la participació del jovent de Palamós, per aportar...
19/05/2026 - Esports Palamós CF-Viladecans, a la semifinal de la promoció d'ascens a la Lliga Elit
El Palamós Club de Futbol s'enfrontarà al Viladecans en una de les semifinals de la promoció...
18/05/2026 - Medi Ambient Projecte del Museu de la Pesca per repoblar espècies de peix autòctones
El Museu de la Pesca de Palamós impulsa un programa per reduir la pèrdua de la biodiversitat...