07/07/2015 Societat
Activitat comercial al port de Palamós.
L’economia gironina crearà 20 mil nous llocs de treball en el termini d'un any i mig. Aquesta és una de les conclusions de l'estudi de projecció socioeconòmica que ha elaborat el BBVA. L'estudi també assegura que el procés sobiranista que està vivint Catalunya no és determinant a l'hora de decidir les inversions que les multinacionals fan al territori.
L'informe del BBVA, que es basa en enquestes fetes als directors de la xarxa d'oficines de l'entitat, conclou que Girona ja encara la recuperació econòmica. Això es basa, sobretot, en el bon comportament de les exportacions i en la millora de la demanda interna, que impulsa el consum i l'activitat turística. Pep Ruiz és l’economista principal del BBVA Research.
L'estudi també alerta, però, que la demarcació encara té assignatures pendents. Una de les principals és que cal impulsar el turisme estranger i captar visitants de mercats emergents. En l'apartat empresarial, l'informe del BBVA constata que el procés sobiranista no és determinant a l'hora de decidir les inversions que les multinacionals fan al territori.
Totes les notícies:
03/07/2026 - Successos El foc de les Gavarres ja ha cremat prop d'un miler d'hectàrees i té un potencial de 10.000
Els Bombers de la Generalitat treballen intensament per embridar el foc que s'ha declarat aquest...
03/07/2026 - Successos Segons dades provisionals d'Agents Rurals, el foc de les Gavarres ja ha cremat 750 hectàrees
En una actualització feta minuts abans de les 4 de la tarda, Agents Rurals de la Generalitat...
03/07/2026 - Serveis 'Palamós i Sant Joan Més Blau!', nova marca del servei de neteja i residus
L'Ajuntament de Palamós ha presentat avui el nou servei de recollida de residus, neteja viària i...
03/07/2026 - Societat Sostre Cívic lliura les claus de la promoció 'Terra de mar'
L'entitat Sostre Cívic va lliurar ahir a la tarda les claus dels 34 pisos que formen part de...
03/07/2026 - Obres i Urbanisme El Parlament reclama al Govern el calendari del futur hospital de Palamós nou
El Parlament de Catalunya ha aprovat per unanimitat una moció presentada per Esquerra Republicana...