Fecotur engega el 'Refresca't comprant a Palamós'.

02/07/2015 Societat


Campanya comercial del granissat, durant tot el juliol.

Campanya comercial del granissat, durant tot el juliol.

Des d'ahir dimecres i durant tot el mes de juliol, el col·lectiu de comerciants Fecotur promou la campanya 'Refresca't comprant a Palamós'. Un any més, els clients que facin les seves compres als establiments associats rebran un val que podran canviar per un granissat artesà.

A diferència d'altres anys en què la campanya s'allargava tot l'estiu, enguany s'ha decidit limitar-la només al juliol. Ho ha explicat el responsable de la dinamització comercial de Fecotur, Ventura Puig.



Els clients dels més de 200 establiments comercials associats a Fecotur rebran una butlleta bescanviable per un granissat artesà. Aquesta beguda refrescant es podrà recollir a la gelateria Veneta del carrer de Tauler i Servià, i a la gelateria Jijonenca o al bar La Plaça, del carrer Major. També al Cafè Cervantes i al restaurant DC, a la platja de La Fosca. 'Refresca't comprant a Palamós' és una de les campanyes que fa periòdicament Fecotur per promocionar i fer més atractiva l'oferta comercial del municipi.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...