30/06/2015 Política
Els representants del govern de Palamós, el dia de la presentació del cartipàs municipal.
L'equip de govern de Palamós, format per Esquerra Republicana de Catalunya i Convergència i Unió, mantindrà contactes permanents amb els regidors de l'oposició per tal de garantir una acció de govern estable. Malgrat l'executiu local no té majoria absoluta, els seus responsables estan convençuts que aniran arribant a acords puntuals amb l'oposició per tirar endavant la seva gestió.
El govern que configuren els sis regidors d'ERC i els dos de CiU està a un de tenir majoria absoluta. Per als nous rectors de l'Ajuntament de Palamós, però, això no vol dir que l'actual equip de govern sigui inestable. La regidora del grup d'Esquerra Republicana, Maria Puig, recorda que en les negociacions post-electorals ja es van sondejar possibles suports externs dels grups de l'oposició. L'objectiu és mantenir i consolidar aquests contactes, com explica l'actual regidora d'Organització.
Un cop definit el nou cartipàs municipal, que es va presentar la setmana passada, el pròxim objectiu del govern municipal de Palamós és ratificar-lo en el Ple. Serà en la sessió extraordinària que es farà el dia 7 de juliol.
Totes les notícies:
03/07/2026 - Successos El foc de les Gavarres ja ha cremat prop d'un miler d'hectàrees i té un potencial de 10.000
Els Bombers de la Generalitat treballen intensament per embridar el foc que s'ha declarat aquest...
03/07/2026 - Successos Protecció Civil manté confinats 7 municipis al voltant de les Gavarres
Protecció Civil de la Generalitat ha escalat el pla Infocat de la fase d'alerta a la...
03/07/2026 - Serveis 'Palamós i Sant Joan Més Blau!', nova marca del servei de neteja i residus
L'Ajuntament de Palamós ha presentat avui el nou servei de recollida de residus, neteja viària i...
03/07/2026 - Societat Sostre Cívic lliura les claus de la promoció 'Terra de mar'
L'entitat Sostre Cívic va lliurar ahir a la tarda les claus dels 34 pisos que formen part de...
03/07/2026 - Obres i Urbanisme El Parlament reclama al Govern el calendari del futur hospital de Palamós nou
El Parlament de Catalunya ha aprovat per unanimitat una moció presentada per Esquerra Republicana...