19/06/2015 Cultura
El director del Museu de la Pesca, Miquel Martí, rebent el guardó.
El Museu de la Pesca de Palamós va rebre ahir el premi Roig Toqués 2015, que atorga la ciutat de Vilanova i la Geltrú. El guardó reconeix al museu palamosí la feina d’investigació i difusió sobre l’activitat pesquera i marítima, una temàtica monogràfica que el fa únic en l’àmbit de la Mediterrània.
La delegació que va recollir el premi estava encapçalada per Miquel Martí, director del Museu de la Pesca. Ell ha valorat així el reconeixement de la ciutat de Vilanova.
El museu palamosí dedica la seva exposició permanent a presentar de manera monogràfica el passat, present i futur de la pesca i els seus professionals, una temàtica que el fa únic a Catalunya i a tota la conca mediterrània. Al llarg dels seus tretze anys d'història, el Museu de la Pesca ha rebut gairebé 350 mil visitants. Ara li arriba aquest premi Roig Toqués, que ja suma sis edicions i que aquest any també ha fet un reconeixement al pescador vilanoví, Eduard Escolar.
Totes les notícies:
03/09/2025 - Juntos X ELLOS demana ajuda per operar una nena guineana
L'ONG palamosina Juntos X ELLOS, que treballa en projectes de cooperació a l'estat africà de...
03/09/2025 - 'Fem botifarra catalana' de l'ANC Badia de Palamós en la revetlla de la Diada
L'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós prepara una revetlla festiva i reivindicativa per a...
03/09/2025 - Club de Fans dels 60's, 70's i 80's enceta el cicle 'Passió pels concerts' amb un tribut a Miguel Ríos
La Nau dels 50 metres de Palamós acollirà aquest dissabte, a partir de dos quarts d'11 de la nit,...
03/09/2025 - Calonge i Sant Antoni convoca ajudes al comerç i l'activitat empresarial
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni té oberta durant tot aquest mes de setembre la convocatòria...
03/09/2025 - Recta final de les inscripcions per a la 9a Travessa Popular de la Fosca
La mitjanit de demà dijous s'acaba el termini per a les inscripcions de la novena Travessa Popular...