15/06/2015 Política
Lluís Puig rep l'estalada de ma d'Eulàlia Gili, coordinadora de l'ANC a Palamós. (Foto: Josep Cama.)
L'Assemblea Nacional Catalana va voler donar la benvinguda al nou govern de Palamós. Representants de la secció local de l'ANC van lliurar després de l'acte de constitució del Ple una bandera estelada als nous caps de la Corporació. Des de dissabte, aquesta bandera oneja al balcó de l'Ajuntament de Palamós.
Eulàlia Gili, coordinadora de l'ANC de Palamós i Sant Joan i Vall-llobrega, es mostra satisfeta que Palamós tingui un govern que aposta per a la sobirania de Catalunya.
Recordem que, tant l'Associació de Municipis per la Indepèndencia com l'Assemblea Nacional Catalana demanaven als Ajuntaments que prioritzessin acords entre partits sobiranistes. Un fet poc comú en el pactes post-electorals que s'han produit al Baix Empordà. Eulàlia Gili.
L'ANC treballa ja amb la mirada posada a dos esdeveniments importants aquest 2015: la diada de l'Onze de Setembre i les eleccions del 27-S.
Totes les notícies:
27/10/2026 - Successos Confinen un edifici del passeig del Mar per un incendi
Els serveis d'emergències s'han mobilitzat avui en un incendi que s'ha produït a quarts de dotze...
27/10/2026 - Successos Entren a robar a l'Aula d'Aprenentatge
A dos quarts de dotze del migdia d'ahir, personal de l'Aula d'Aprenentatge es va adonar que algú...
27/10/2026 - Societat Ja es pot fer la vacuna antigripal sense cita prèvia a l'hospital de Palamós
Aquest passat dilluns va començar la segona fase de la campanya de vacunació contra la grip i la...
27/10/2026 - Societat 7 farmàcies de Palamós i Sant Joan permeten vacunar-se de la grip i la COVID
Per segon any consecutiu, diferents farmàcies de Palamós i Sant Joan, coordinades amb l'Àrea...
27/10/2026 - Societat Convocades dues noves jornades de donació de sang i plasma a Palamós i Sant Joan els dies 23 i 28 de novembre
El Banc de Sang i Teixits convoca dues noves jornades de donació de sang i plasma a Palamós i...