11/06/2015 Política
Teresa Ferrés, cap de llista del PSC, als estudis de Ràdio Palamós.
La cap de llista del PSC, Teresa Ferrés, diu que la primera opció de la seva candidatura durant les negociacions ha estat arribar a un acord amb ERC. Ferrés creu que un govern fort de 12 regidors entre les dues forces més votades hauria estat el millor pacte possible per a Palamós, una opció que els republicans no han contemplat. La candidata socialista respecta l'acord entre ERC i CiU però creu que serà un govern feble i veu manca de lideratge en Lluís Puig. Ha expressat que faran una oposició constructiva, però contundent i fiscalitzadora.
El Partit dels Socialistes de Catalunya va ser la segona força més votada en les darreres eleccions municipals, només 23 vots per darrera la primera, Esquerra Republicana de Catalunya. Les dues candidatures van aconseguir sis regidors. Tots els pactes que garantissin la majoria absoluta de nou regidors passaven per un acord a més de dues bandes. L'excepció era un pacte entre les dues forces amb més suport electoral, ERC i PSC, compartint l'alcaldia en períodes de dos anys. La cap de llista del PSC, Teresa Ferrés, ha dit avui a Ràdio Palamós que aquesta era la seva prioritat.
Ferrés ha expressat preocupació per la manca de lideratge que ha detectat en el cap de llista d'Esquerra, Lluís Puig, durant les negociacions.
Després de 12 anys al govern, el PSC passarà a l'oposició. Una situació nova que els obligarà a resituar-se però que, segons Ferrés, afronten amb responsabilitat.
Ferrés ha anunciat que el seu partit votarà a favor de la seva candidatura dissabte, el dia de la investidura i constitució del nou Ple.
Totes les notícies:
03/07/2026 - Societat Sostre Cívic lliura les claus de la promoció 'Terra de mar'
L'entitat Sostre Cívic va lliurar ahir a la tarda les claus dels 34 pisos que formen part de...
03/07/2026 - Obres i Urbanisme El Parlament reclama al Govern el calendari del futur hospital de Palamós nou
El Parlament de Catalunya ha aprovat per unanimitat una moció presentada per Esquerra Republicana...
03/07/2026 - Serveis Marella Cruises inicia les seves escales de juliol a Palamós amb l'Explorer
Avui continuen les escales de creuer al port de Palamós, amb la segona de les 9 que la...
03/07/2026 - Cultura Comença la 13a edició del festival Rumb(A)Palamós
Avui es posa en marxa la tretzena edició del festival musical d'estiu Rumb(A)Palamós, que...
03/07/2026 - Cultura Nova edició del fòrum de debat polític 'Europa en Blau', al castell de Calonge
Per sisena vegada, el castell de Calonge es convertirà demà dissabte en l'escenari de la jornada...