Concurs GambaRock amb pantalla gegant per veure la final de Champions.

05/06/2015 Cultura


Pantalla gegant amb motiu de la final de Champions de 2011, en una imatge d'arxiu. (Foto: Àrea de Joventut).

Pantalla gegant amb motiu de la final de Champions de 2011, en una imatge d'arxiu. (Foto: Àrea de Joventut).

Els grups musicals joves de Palamós tenen demà un bon aparador per mostrar-se, amb motiu d’una nova edició del concurs ‘GambaRock’. Organitzat pel Departament de Joventut de l’Ajuntament, l’Ateneu i la Comissió de Barraques, el concurs es fa a la Nau dels 50 metres, a partir de les cinc de la tarda. Els grups més votats es guanyaran el dret d’actuar en els concerts de Barraques de Festa Major.

La novetat del GambaRock d’aquest any és que hi haurà una pantalla gegant per seguir la final de Lliga de Campions entre el Barça i la Juventus de Torí. Això serà a partir de les vuit del vespre, quan es farà una pausa en els concerts. De tot plegat en parla Mauro Juan, membre de l'organització.



Després del partit, continuaran les actuacions. El concurs 'GambaRock' està obert als grups musicals de Palamós. El públic assistent pot votar les millors actuacions i el premi és poder tocar a l'escenari de l'espai de Barraques, a la Festa Major. Aquest any hi participen els grups Habitació 211, Uikelelo Martínez, 3 Jotas, AP7, Billy Idiot i la Perdiu Spencer. El final de festa del GambaRock el posarà l'actuació del dj Kharloss Selectah.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...