Canvi d'horaris en la final d'ascens a Primera Catalana de bàsquet.

03/06/2015 Esports


El sènior femení A del CE Palamós jugarà finalment l'anada a casa.

El sènior femení A del CE Palamós jugarà finalment l'anada a casa.

Els partits de la final de la promoció d’ascens a la Primera Catalana de bàsquet femení, canvien d’ordre i d’horari. L’anada de la final entre el Club Esportiu Palamós i el Xamba de Vilafranca del Penedès, es jugarà a Palamós aquest pròxim dissabte a partir de dos quarts de set. La tornada es disputarà l’endemà mateix a Vilafranca, i començarà a les set.

Inicialment, el partit d'anada s'havia de disputar a la pista del Xamba i la tornada, l'endemà, al Pavelló Municipal d'Esports de Palamós. L'eliminatòria decidirà quin dels dos equips jugarà la pròxima temporada a la Primera Catalana. En la semifinal, el Club Esportiu Palamós i el Xamba van eliminar, respectivament, el Cornellà B i el Vedruna Gràcia.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...