11/05/2015 Societat
Activitat al 'Palamós, terra de mar', aquest cap de setmana.
El bon temps que ha fet durant tot el cap de setmana ha afavorit l’èxit de públic del festival ‘Palamós, terra de mar’. Més de 15 mil persones han passat entre dissabte i diumenge pel recinte del moll Vell del port de Palamós, gaudint de les més de 35 activitats que s’han realitzat. El fil conductor d’aquesta novena edició del ‘Palamós, terra de mar’ ha estat el món de la navegació a vela.
Això ha vingut motivat per un doble aniversari. D'una banda els 40 anys de la regata internacional de vela Christmas Race i, de l'altra, el centenari de la barca de vela llatina 'Rafael'. La vela ha tingut un protagonisme destacat en el gruix de 35 activitats que s'han desenvolupat durant el cap de setmana, i que han estat altament participades pel públic assistent. Teresa Ferrés, alcaldessa de Palamós.
El 'Palamós, terra de mar' ha ofert la possibilitat de visitar vaixells com el pailebot Santa Eulàlia o les goletes Far Barcelona i Corsari Negre, tres dels velers més grans de Catalunya. També es podien visitar les barques que participen en l'activitat del Pescaturisme i el vaixell Salvamar Sírius de Salvament Marítim. La mainada va gaudir de valent amb les diverses activitats que es van organitzar. També va ser destacada la conferència sobre la Barcelona World Race que va fer dissabte al Museu de la Pesca el regatista Dídac Costa. El 'Palamós, terra de mar' ha demostrat un cop més que és un pol d'atracció molt important en un període de l'any que encara és de temporada baixa turística. Raül Mata és tècnic del Museu de la Pesca i coordinador del festival.
L'èxit de públic del 'Palamós, terra de mar' reforça també la decisió que es va prendre en el seu moment de donar-li periodicitat anual, abandonant l'esquema inicial de fer-lo cada dos anys.
Totes les notícies:
08/05/2025 - Maria Puig (ERC) demana a l'oposició més propostes i menys peticions de dimissió
La regidora de Medi Ambient i Gestió de Residus de l'Ajuntament de Palamós, Maria Puig, del grup...
08/05/2025 - A punt per a l'adjudicació del nou contracte de socorrisme a les platges
Un total de 3 empreses s'han presentat a la licitació pública pel contracte del servei de...
08/05/2025 - La platja de la Fosca i el port Marina Palamós reediten la Bandera Blava
La platja de la Fosca i el port Marina Palamós han revalidat el guardó Bandera Blava, aquest...
08/05/2025 - La territorial de l'ANC integra Calonge i Sant Antoni i es converteix en 'Badia de Palamós'
Com ja s'havia anunciat, l'Assemblea Nacional Catalana ha incorporat Calonge i Sant Antoni al que...
08/05/2025 - 'L'hora del conte' farà avui la volta al món amb Jules Verne
Com tots els dijous, avui hi ha club de lectura infantil a la Biblioteca Municipal de Palamós. És...