60 incidències de via pública setmanals a Palamós.

07/05/2015 Obres i Urbanisme


La Brigada d'obres fent reparacions en un carrer de Palamós.

La Brigada d'obres fent reparacions en un carrer de Palamós.

La brigada municipal d’obres de Palamós atén cada setmana unes 60 incidències a la via pública. Són desperfectes en el ferm, l’enllumenat o altres serveis i que habitualment arriben a l’Àrea a través de la ciutadania. L’Ajuntament de Palamós disposa des de fa un any i mig d’una aplicació de telèfon mòbil per comunicar aquestes queixes.

La majoria, però, continuen arribant per mitjans més convencionals. Instàncies al registre municipal, queixes verbals a l'Àrea de Via Pública o, directament, a regidors del govern o de l'oposició. El regidor de Brigada d'Obres, Marc Ferriol, explica que cada setmana gestionen una seixantena d'incidències de via pública. Ferriol diu, però, que no es poden atendre totes alhora i que és necessari prioritzar.



Per bé que des de fa un any i mig existeix una app per denunciar incidències a la via pública, el regidor de Brigada, Marc Ferriol, admet que aquesta és una opció encara poc utilitzada.



La Brigada d'Obres de l'Ajuntament de Palamós està formada per una trentena de persones entre tècnics, oficials i peons. En períodes en què s'ajunta molta feina hi ha tasques que se subcontracten a empreses privades, preferentment de Palamós.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...